اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر فنی استانداری از مسئولان اجرایی درخواست کرد:

لزوم بررسی پیشرفت پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت هفتگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان اجرایی این استان درخواست کرد تا برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها به صورت هفتگی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند.

لزوم بررسی پیشرفت پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت هفتگی
 کورش امیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با وجود تجربه مدیران در اجرا و پیگیری‌های مصوبات دورهای اول، دوم و سوم سفر باید تجارب بهتری برای اجرایی کردن مصوبات اجرایی نشده و مصوبات دور چهارم سفر داشته باشند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این استان از حجم، وزن و گستردگی ویژه‌ای برخوردار و لازم است به همین نسبت در اجرا و تکمیل آنها پیگیر بود و تلاش کرد. 
وی، تلاش شبانه‌روزی و پیگیری مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و وزارتخانه‌ها و ارتباط بیشتر آنها با مدیران شهرستانی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از پروژه‌ها کلیدی و برنامه زمانبندی شده‌اند باید براساس اولویت و برنامه، کارها به صورت مرحله‌ای دنبال و عملیاتی شوند.
امیدی‌پور ابراز داشت: هر دو ماه یک‌بار باید آخرین وضعیت پیشرفت کاری مصوبات بررسی ‌شوند، از این رو مسئولان این آمادگی را داشته باشند و به‌طور هفتگی مراحل پیشرفت پروژه‌ها را بررسی کنند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دور چهارم سفر علاوه بر بررسی و رفع موانع 195مصوبه به زمین مانده و مشکل‌دار سه دور گذشته، 15 مصوبه جدید برای آبادانی و توسعه استان داشت که اجرایی کردن و پی‌گیری آن‌ها نیاز به تلاش مضاعف دارد.
وی تاکید کرد: فصل سرما و یخبندان در مناطق سردسیری استان محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند و ضرورت دارد کارها در این مناطق با شتاب بیشتری انجام پذیرد.
به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بخش عمده پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار شده که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز و مابقی پیمانکار آنها مشخص و در حال واگذاری است.
امیدی‌پور یادآور شد: دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان 187 مصوبه به اضافه 10 توافقنامه در 221 بند داشته و یک‌هزار و 295 میلیارد ریال از محل‌های نهاد ریاست جمهوری، ملی و استانی مجموع اعتبارات آن‌ها می‌باشد.
وی تصریح کرد: دور سوم از حجم بالایی از مصوبات و اعتبارات برخوردار است که نزدیک به شش برابر دور دوم است و قطعا نیاز به تلاش و زمان بیشتری برای اجرا و تکمیل شدن مصوبات این دور است.
به گفته وی، دور سوم سفر 172 مصوبه با اعتبار 974 میلیارد تومان دارد که 134مصوبه آن عمرانی و شامل 4 هزار و 420 پروژه می‌باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول