اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع):

همایش زینب‌پژوهی با هدف بازیابی هویت زن مسلمان شکل گرفت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) گفت: همایش زینب پژوهشی با هدف هویت‌یابی زن مسلمان شکل گرفت.

همایش زینب‌پژوهی با هدف بازیابی هویت زن مسلمان شکل گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه کلاهدوز ظهر امروز در همایش زینب‌پژوهان که در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهارداشت: یکی از شاخص‌های مهمی که در مورد  زن مسلمان در همایش زینب‌پژوهی در نظر گرفته شده بود بازیابی هویت زن مسلمان در عصر کنونی بود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) افزود: همایش زینب‌پژوهی با استمرار از شیوه، رفتار و منش حضرت زینب، شناسایی و تشکیل بانک‌های اطلاعاتی در حوزه فعالان پژوهشی در سیره حضرت زینب(س) از خرداد ماه سال جاری کار خود را آغاز کرد.
وی در ادامه به محورهای همایش زینب‌پژوهی اشاره کرد و افزود: محورهایی که برای همایش زینب‌پژوهان در فراخوان این همایش  درنظر گفته شده شامل حضرت زینب(س) کانون شور و عاطفه، حضرت زینب(س)محور ولایت‌پذیری و در نهایت حضرت زینب تفسیر عفاف و حجاب بود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع)افزود: افراد شرکت‌کننده در این همایش می‌توانستند آثار خود را در قالب‌های کتاب داستان، مقاله، سناریونویسی، گرافیگ، طرحی و نقاشی و نیز انیمیشن ارائه دهند.
کلاهدور با آثار رسیده به دبیرخانه همایش زینب‌پژوهان اشاره کرد و اظهارداشت: در حوزه مقاله تعداد166 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد همچنین در حوزه شعر نیز تعداد 35 اثر از شاعران در حوزه موضوعات همایش زینب پژوهان دریافت شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش در حوزه طراحی و نقاشی را 89 اثر عنوان کرد.
وی در ارتباط با همایش زینب‌پژوهان افزود: همایش زینب‌پژوهان در راستای برنامه پنج ساله‌ای که برای این حوزه در نظر گرفته شده است تاکنون در پنج استان کشور برنامه‌هایی برای فعالان حوزه پژوهشی در سیره و منش حضرت زینب (س)برگزار کرده است
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) تبیین جایگاه حضرت زینب(س)را از جمله  شاخصه‌های دیگر برگزاری این سوگواره عنوان کرد.
در ادامه این مراسم از برگزیده‌های همایش زینب‌پژوهان تقدیر به عمل آمد که بر این اساس و با نظر هیئت داوران در حوزه طرحی بزرگسالان محسن تولی با نظر هیئت داوران به عنوان اثر برگزیده در بخش طراحی انتخاب شد و بر این اساس داوران در این بخش هیچ اثر دیگری را حائز شرایط رتبه‌های دوم و سوم ندانستند.
در بخش طرحی نوجوانان در همایش زینب‌پژوهان فاطمه مقدسی با نظر داوران حائز رتبه برتر در همایش زینب‌پژوهان شد همچنین در حوزه مقاله‌نویسی نیز عفت خدنگ نیک‌فرجام به عنوان نفر اول و فاطمه مصطفی‌زاده و راضیه چشمی در جایگاه دوم و سوم این بخش قرار گرفتند.
مجتبی نظام‌آبادی، علیرضا قاسمی‌پور و مریم عمارلو به صورت مشترک در جایگاه سوم حوزه شعر جشنواره قرار گرفتند و در این بخش هیئت داوران هیچ کدام از آثار رسیده به دبیرخانه همایش زینب‌پژوهی را حائز کسب رتبه‌های اول تا دوم ندانستند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول