اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

فروشگاه‌های الکترونیک در خراسان رضوی ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از صدور پروانه کسب برای فروشگاه‌های الکترونیکی در استان خبر داد.

فروشگاه‌های الکترونیک در خراسان رضوی ساماندهی می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان علی صفرزاده اظهار داشت: ایجاد فروشگاه‌های مجازی یا الکترونیکی می‌تواند یکی از راه‌کارهای مناسب و اجرائی کاهش دادوستدهای سنتی و رفت و آمدهای شهری بوده و وجود این‌گونه فروشگاه‌ها امکان خریدهای اینترنتی را فراهم می‌سازد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه میزان دادوستدهای الکترونیکی در فضای مجازی اینترنت در برخی کشورهای پیشرفته تا 50 درصد می ‌سد و در کشور ما، کمتر از پنج درصد است، ضمن تاکید بر افزایش فروشگاه‌های الکترونیک تصریح کرد: امور صدور مجوز فعالیت این فروشگاه‌ها به استان‌ها و در استان خراسان رضوی به کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مشهد تفویض شده است.
 صفرزاده افزود: طبق آیین‌نامه صدور مجوز فروشگاه‌های الکترونیکی، اتحادیه صنف خدمات رایانه و ماشین‌های اداری، به عنوان اتحادیه متولی صدور مجوز فروشگاه الکترونیکی تعیین تا برابر شیوه آیین‌نامه مذکور مجوز فعالیت این‌گونه فروشگاه‌ها صورت پذیرد.
در راستای ساماندهی این قبیل فروشگاه‌ها کمیته‌ای مرکب از اداره اماکن، پلیس، دانشگاه علوم پزشکی، مجامع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول