اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز همایش بین‌المللی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) در بندرعباس

خبرگزاری فارس: نخستین همایش بین‌المللی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) با حضور علمای شیعه و سنی صبح امروز در بندرعباس آغاز به کار کرد.

آغاز همایش بین‌المللی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این همایش یک روزه در بخش بین‌الملل دکتر احسان صادق از علمای شیعه و استاد دانشگاه سلطان قابوس و دکتر میشل کدی عالم مسیحی از لبنان و شیخ عبدالقادر از علمای اهل سنت لبنان به ارائه مقالات خود خواهند پرداخت.
همچنین راه‌اندازی سایت همایش امام سجاد (ع)، خوانش و پخش پیام مراجع عظام جوادی آملی و علوی گرگانی در مورد همایش، توزیع 15 هزار جلد کتاب "شوق دیدار" در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، نامگذاری میدانی در شهر بندرعباس به نام امام سجاد (ع)، ارائه مقالات برتر توسط پژوهشگران، حضور بیش از 200 نفر از علمای اهل سنت و ... از مهم‌ترین برنامه‌های روز همایش است.
علاوه بر بندرعباس به صورت همزمان در شهرهای میناب، رودان، حاجی‌آباد نیز برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و 20 گفتمان دینی با موضوع امام سجاد (ع) توسط سازمان تبلیغات اسلامی و بیش از 10 برنامه تلویزیونی با همکاری صدا و سیما با موضوع امام سجاد (ع) تولید و در این ایام پخش خواهد شد.
سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سخنرانی رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، سخنرانی شیخ عبدالقادر از علمای اهل سنت کشور لبنان، پخش پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید از دیگر برنامه‌های این همایش است.
همایش بین المللی انوار عرفانی ، اخلاقی امام سجاد (ع) 30 آذر ماه مصادف با 25 محرم‌الحرام در سالن برق منطقه‌ای بندرعباس در حال برگزاری است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول