اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی فریدونکنار خبر داد:

فقدان زمین‌های ورزشی در روستاهای فریدونکنار

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان فریدونکنار از فقدان زمین‌های ورزشی در روستاهای این بخش خبر داد.

فقدان زمین‌های ورزشی در روستاهای فریدونکنار
ذبیح‌الله اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: مشکلات و نارسایی‌های متعددی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار وجود دارد.
وی عریض نبودن جاده اصلی منتهی به روستاهای سوته، فرم، حیدرکلا و ملاکلا  و نبود درمانگاه و خانه بهداشت در بعضی از روستاها را از مهم‌ترین مشکلات این بخش دانست.
بخشدار مرکزی شهرستان فریدونکنار همچنین مشکل بیکاری جوانان روستا حتی جوانانی که از تحصیلات دانشگاهی برخوردار بوده، ولی مشکل کار دارند را نیز به این لیست اضافه کرد.
اسدی از فقدان مجتمع‌ها و امکانات ورزشی و مراکز فرهنگی، فقدان کتابخانه‌ها در بیشتر روستاهای بخش مرکزی و عدم اختصاص بودجه، برای بعضی از روستاها که از شرایط لازم تخصیص طرح هادی برخوردار هستند، خبر داد.
وی تصریح کرد: عدم وجود پارک‌های تفریحی، فضای سبز، مشکل تقسیمات کشوری و مشخص نبودن حریم روستایی اسلام‌آباد که امکان تصویب طرح هادی روستا وجود ندارد نیز از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات ما محسوب می‌شود.
اسدی فرسوده و ضعیف بودن شبکه‌های برق در بعضی از روستاهای بخش مرکزی در شهرستان فریدونکنار را به‌عنوان مشکلی محوری مطرح کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول