اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایلام:

13 توزیع کننده مواد مخدر در ایلام دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: 13 توزیع کننده مواد مخدر در استان ایلام دستگیر شدند.

13 توزیع کننده مواد مخدر در ایلام دستگیر شدند
عباس محمدزمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تلاش و هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی ایلام یک تعداد توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در ایلام شناسایی و متلاشی شدند.
وی ادامه داد: این تعداد توزیع کننده طی 24 ساعت گذشته در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان ایلام شناسایی و دستگیر شدند.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: ماموران انتظامی استان ایلام با دریافت اطلاعات موثق نسبت به شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر در ایلام اقدام کرده و آنان را دستگیر کردند.
محمدزمانی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام در یک عملیات پلیسی این تعداد قاچاقچی را دستگیر و روانه زندان کردند.   
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: از این تعداد توزیع مواد مخدر مقادیری از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر چندین باند توزیع مواد مخدر در استان ایلام متلاشی شده که حاصل تلاش ماموران نیروی انتظامی استان ایلام است.
محمدزمانی تصریح کرد: تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی استان ایلام از علل موفقیت پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی بوده که جای تقدیر دارد.
نیروی انتظامی استان ایلام از زمان تغییر در فرماندهی آن شاهد تحولات و موفقیت‌های گسترده‌ای در راستای برقراری امنیت پایدار برای مردم و ایجاد رعب و ناامنی برای مجرمان جامعه بوده است.
شناسایی، دستگیری و متلاشی شدن باندهای بزرگ سرقت، توزیع مواد مخدر و ... از جمله این موفقیت‌ها بوده که حاصل تلاش فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل زیر مجموعه است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول