اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش کاظم فرهمند به روستائیان:

احداث 5 جاده روستایی جدید در یزد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس گفت: با احداث پنج جاده جدید روستایی و افزایش اعتبارات دو جاده روستایی در حال احداث در یزد موافقت شد.

احداث 5 جاده روستایی جدید در یزد
کاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: در دیدار با معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی موضوع احداث و کمبود اعتبارات 13 جاده بین روستایی در استان یزد مطرح شد.
وی یادآور شد: این موضوع در دیدارهای مردمی از درخواست‌هایی بود که به عنوان یک ضرورت از طرف اهالی روستاها مورد پیگیری قرار گرفته بود.
فرهمند افزود: در این دیدار از میان درخواست‌های ارائه شده با احداث و آسفالت پنج جاده همچنین اختصاص اعتبار بیشتر به دو جاده در دست احداث موافقت شد.
به گفته فرهمند، احداث و آسفالت جاده خورمیز به روستای مدوار در شهرستان مهریز به طول دو کیلومتر از جمله جاده‌هایی بود که مورد موافقت قرار گرفت.
وی افزود: احداث و آسفالت جاده گودگوار به طول چهار کیلومتر همچنین جاده بافق به حسن‌آباد در شهرستان بافق نیز از جمله جاده‌های دیگری بود که مورد موافقت وزارت‌خانه ذی‌ربط قرار گرفت.
فرهمند یادآور شد: در شهرستان ابرکوه نیز احداث و آسفالت جاده‌های ابرکوه به کلپه به طول دو کیلومتر و جاده روستای احمدآباد به جاده جرقوئیه مورد موافقت قرار گرفت.
وی در مورد افزایش اعتبارات برخی از جاده‌های مورد بحث نیز اظهار داشت: در راستای تسریع در ساخت جاده هرات به چاه آرتزین در شهرستان خاتم نیز مقرر شد مبلغ 300 میلیون تومان به اعتبارات این جاده افزوده شود.
فرهمند افزود: همچنین مبلغ 200 میلیون تومان نیز به اعتبارات جاده در دست احداث روستای ده‌جمال به ده‌علی در شهرستان بهاباد افزوده شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول