اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر کشور در جمع فرمانداران سراسر کشور عنوان کرد:

حماسه 9 دی؛ تیر خلاصی به پیکره بی جان استکبار

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: دشمنان نظام همواره در پی القاء تردید و تشکیک هستند که از حضور پرشور مردم جلوگیری کنند. اوج این روش های شیطانی در فتنه 88 رقم خورد که با هوشیاری مردم در حماسه 9 دی تیر خلاصی به پیکره بی جان استکبار زده شد.

حماسه 9 دی؛ تیر خلاصی به پیکره بی جان استکبار
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور طی سخنانی در همایش فرمانداران سراسر کشور از زحمات و خدمات شما عزیزان فرمانداران در چارچوب تحقق برنامه های دولت تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است چراکه در نظام اسلامی مدیر و مسوول حکم می گیرد تا به مردم خدمت کند وهمین مردم هستند که باعث درخشش این نظام در جهان شده اند. 

نجار تصریح کرد: نکته دیگر تحقق برنامه های دولت در ابعاد مختلف توسعه کشور است که علی رغم توطئه های استکبار در زمینه های سیاسی – اقتصادی حرکتهای انقلابی با قدرت پیش رفت که اوج آن طرح تحول اقتصادی است که با اجرای آن بسیاری از الگوهای غلط رفتاری در زمینه های مصرف انرژی و نان و دیگر کالاها اصلاح شده که بحمداله امروز شاهد ثمرات و برکات آن در جامعه هستیم.
 
وی اضافه کرد: توزیع یارانه نقدی با کاستن فاصله های طبقاتی یک گام جامعه را به عدالت اجتماعی نزدیک کرد که در این راستا نقش وزارت کشور به عنوان پیشقراول اجرای سیاست های دولت در زمینه اجرای طرح تحول اقتصادی بی بدیل بوده است.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز با مشاهده اثرات اجرای طرح تحول اقتصادی کشورهای زیادی خواهان استفاده از تجربیات ایران اسلامی در این زمینه هستند اظهار داشت: این الگوپذیری از ایران اسلامی با موج بیداری اسلامی در منطقه به صورتی درآمده است که بسیاری از پایگاههای استکبار با هوشیاری مردم این کشورها در حال پیوستن به اردوگاه نظام اسلامی است که البته نظام استکبار بیکار ننشسته و با طراحی مثلث سه ضلعی ادعای دروغین ترور ( سفیر عربستان )،بحران آفرینی های کاذب در پرونده هسته ای و تحریم اقتصادی در صدد است که این الگو را ناموفق نشان دهد اما به فضل الهی و در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت تاکنون کاری از پیش نبرده اند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول