اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

کشورهای عربی رسالت خود را در مقابل فلسطین به‌جا نیاورده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در حالی که انتظار می‌رود کشورهای عربی بیش از همه از فلسطین حمایت کنند متاسفانه تاکنون رسالت واقعی خود در مقابل مردم مظلوم فلسطین را به‌جا نیاورده‌اند.

کشورهای عربی رسالت خود را در مقابل فلسطین به‌جا نیاورده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نذیراحمد سلامی دوشنبه شب در همایش الی بیت‌المقدس که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: آزادی امروز اسرای فلسطینی به سبب مقاومت و ایستادگی بود که در مقابل رژیم غاصب اسرائیل از خود نشان دادند.
وی افزود: اگر عنصر مقاومت در مسلمانان حاکم باشد، دشمن ردپایی در بین مسلمانان نخواهد داشت.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دشمن با توطئه‌های مختلف سعی می‌کند تا واژه جهاد را از مراکز علمی حذف کرده و معنای واقعی آن را تحریف کند زیرا می‌داند که اگر مقاومت و جهاد به معنای اصلی آن اجرایی شود، بساط کفر از دنیا برچیده خواهد شد.
سلامی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در منطقه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نقش بارزی در مبارزه ضد صهیونیسم در منطقه داشت، به‌طوری‌که امروز به تبعیت از انقلاب اسلامی مبارزات علیه صهیونیسم افزایش یافته و جایگاه کشورهای استکباری تضعیف شده و حاکمان مستکبرشان یکی یکی در حال سقوط هستند.
وی خطاب به اسرای آزاد شده فلسطینی بیان کرد: شما در خط مبارزه با استکبار قرار دارید و ملت ایران اسلامی نیز در پشت جبهه‌ها شما را مورد حمایت قرار می‌دهند و این حمایت تا زمان کوتاه شدن دست کشورهای استکباری از فلسطین و کشورهای مظلوم ادامه خواهد داشت.
در این نشست دو آزاده مجاهد فلسطینی مجدی حماد و شعبان حسونه که چندی پیش از چنگال صهیونیست‌ها آزاد شده‌اند، به تشریح گوشه‌ای از مبارزات نیروهای مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی پرداخته و از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی و ملت ایران تقدیر کردند.
در ادامه این همایش سردار قاسم سعیدی به تشریح و تحلیل مسائل روز منطقه و بیداری اسلامی پرداخت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول