اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

عبداللهی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:

افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در کشور طی 3 ماه گذشته

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت که کشفیات کشورمان در مواد مخدر، مشروبات الکی و سلاح قاچاق طی 3 ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در کشور طی 3 ماه گذشته
علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر اخیر خود به ژنو جهت شرکت در اجلاس سراسری کمیساریای عالی پناهندگان گفت که این اجلاس به مناسبت شصتمین سال تاسیس کمیساریای عالی پناهندگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 70 کشور در سطح وزیر و معاون وزیر و حتی رئیس‌جمهور در این اجلاس شرکت داشتند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این اجلاس بحث درباره پناهندگان بود و کشورهای اروپایی در این اجلاس ابقاء پناهندگان را دنبال می‌کردند که ما با شدت با آن مخالفت کردیم و گفتیم که نگاه پناهندگان به زادگاهشان است و جامعه جهانی مشکل شغل و مسکن آنها را در کشورشان حل کنند تا پناهندگان بتوانند به کشورهای خود برگردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ادامه این گفت‌وگو در خصوص کشفیات مواد مخدر در کشورمان نیز خاطرنشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی و کنترل مرزها دستاوردهای خوبی در بحث کشفیات داشته‌ایم.

عبداللهی اظهار داشت: در 3 ماه گذشته میزان کشیفات سلاح قاچاق، مشروبات الکی و مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش چشمگیری داشته است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول