اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان خبر داد:

توزیع سوخت به شالیکوبی‌های لاهیجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان از توزیع دو میلیون و 134 هزار و 40 لیتر سوخت بین کارخانه‌داران شالیکوبی این شهرستان خبر داد.

توزیع سوخت به شالیکوبی‌های لاهیجان
به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، علی امیری‌میکال بعد از ظهر امروز در جلسه جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: امسال به منظور تامین سوخت مورد نیاز کارخانه‌های شالیکوبی لاهیجان مقدار 2 میلیون و 134 هزار و 40 لیتر سوخت در اختیار کارخانه‌داران شالیکوبی شهرستان قرار گرفت.
به گفته این مسئول، امسال برای تعداد 160 واحد شالیکوبی مصرف کننده سوخت گازوئیل و نفت سفید حواله سوخت صادر شده است.
وی ادامه داد: همکاری بین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لاهیجان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در تامین به‌موقع سوخت موجب شده تا کارخانه‌های شالیکوبی در کمترین زمان ممکن با دسترسی به سوخت مورد نیاز در فرآیند تبدیل شلتوک با مشکل مواجه نشوند.
امیری‌میکال خاطرنشان کرد: تعداد 35 واحد شالیکوبی لاهیجان از گاز شهری برای سوخت استفاده می‌کنند.
به گفته وی، تعداد شش نفر از صاحبان کارخانه شالیکوبی لاهیجان برای برخورداری از تسهیلات به منظور راه‌اندازی امکانات بسته‌بندی برنج به بانک معرفی شدند.
این مسئول ابراز داشت: با توجه به نیاز بازار و مصرف کننده‌ها در عرصه تجارت محصولات از جمله برنج در قالب بسته‌بندی‌ها با اشکال و اوزان مختلف بسته‌بندی محصول برنج می‌تواند در عرضه این محصول و رقابت با بسته‌‌بندی‌های مشابه خارجی نقش بسیار مثبتی را ایفا کند.
مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان ابراز داشت: به منظور تحقق اهداف  مذکور سازمان جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی برای متقاضیان  اجرای طرح بسته‌بندی در نظر گرفته است که تا کنون تعداد 6 نفر از  صاحبان کارخانه شالیکوبی شهرستان به منظور راه‌اندازی امکانات بسته‌بندی برنج برای برخورداری از تسهیلات با مبلغ 4 هزار و 500 میلیون ریال به بانک معرفی شده‌اند.
وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به مقرون به‌صرفه بودن حرفه بسته‌بندی به تعداد متقاضیان در آینده اضافه شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول