اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چراغ والیبال اصفهان با وجود ستارگان کهکشانی هم روشن نشد

خبرگزاری فارس: گیتی‌ پسند که با جذب جمعی از ستاره‌های والیبال ایران لقب کهکشانی را یدک می‌کشید، تاکنون نتوانسته انتظارات تماشاگران و مدیران و مالکان باشگاه را پاسخ بدهد.

چراغ والیبال اصفهان با وجود ستارگان کهکشانی هم روشن نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال، تیم گیتی ‌پسند که بعد از شکست خانگی برابر تیم سایپا نیاز مبرمی به برد داشت، در برابر تیم کم نام و نشان شهرداری تبریز شکست خورد تا انتقادات زیادی نسبت به عملکرد این تیم صورت بگیرد.
باخت گیتی ‌پسند به شهرداری آن قدر دور از انتظار بود که تماشاگران این تیم انتقادات زیادی نسبت به عملکرد کادر فنی و بازیکنان نشان دادند.
این در حالی بود که پس از شکست هفته گذشته برابر سایپا نیز 15درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم کسر شده بود، اما این جریمه نه تنها اثر مثبت نداشت بلکه برعکس عمل کرد و شاگردان مصطفی کارخانه برابر تیمی شکست خوردند که بازیکنانش از لحاظ اسم و رسم و افتخارات قابل قیاس با تیم اصفهانی نبود.
گیتی‌ پسند که با جذب جمعی از ستاره‌های والیبال ایران لقب کهکشانی را یدک می‌کشید، تا بدین جای مسابقات نتوانسته انتظارات تماشاگران و مدیران و مالکان باشگاه را پاسخ بدهد.
مصطفی کارخانه سرمربی با تجربه گیتی‌ پسند بعد از دو باخت اخیر مورد انتقاد زیادی واقع شده است تا جایی که برخی از تماشاگران خواستار برکناری این مربی شدند.
تنها نماینده والیبال شهر اصفهان که پیش از فصل عنوان می‌شد قرار است چراغ والیبال اصفهان را روشن کند، در حال حاضر در جمع مدعیان نیز قرار ندارد و وضعیت این تیم تا اطلاع ثانوی نگران‌کننده است.
تیمی که مالکان آن همین چند ماه پیش به جذب ستاره‌های گران قیمت والیبال ایران افتخار می‌کردند، حالا به وضوح متوجه شده‌اند که این ستاره‌ها آن قدر که تصور می‌کردند برایشان سود نداشته است.
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان نیز که در نشست خبری خود حضور ستاره‌های تیم گیتی ‌پسند را افتخار والیبال اصفهان می‌دانست و بعد از بازگشت ملی‌پوشان در حرکتی تبلیغاتی از این بازیکنان تقدیر کرد، حالا باید از عملکرد این بازیکنان دفاع کند و بگوید آیا باز هم مایه افتخار هستند یا خیر.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول