اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج:

خدمتگزاری به مردم از اولویت‌های سپاه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج گفت: پاسداران ریاست، جایگاه و مسئولیت را وسیله‌ای برای خدمت به مردم می‌دانند و در راستای انجام وظایف محوله از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

خدمتگزاری به مردم از اولویت‌های سپاه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید احد رسولی یکشنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج که در سالن شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های پاسداران، اظهار داشت: کسی در سپاه پاسداران تشنه و وابسته قدرت نیست و میز و جایگاه را اهرمی برای تسلط بر دیگران تلقی نمی‌کنند. ‌‌‌‌‌‌‌‌
وی تصریح کرد: فرزندان روح‌الله در سپاه ریاست، جایگاه و مسئولیت را وسیله‌ای برای خدمت به مردم می‌دانند لذا در جابه‌جایی‌ها هیچ‌گاه دلگیر و ناراحت نخواهند شد.
وی به کنترل پهپاد جاسوسی آمریکا و تحقیر استکبار و دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: دشمن هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد روزی فرزندان امام ابهت آنها را درهم بشکند.
رسولی عنوان کرد: با شکار این هواپیمای فوق پیشرفته توانایی بسیار بالای نظامی ایران به جهانیان ثابت شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج یکی از ویژگی‌های بارز سپاه پاسداران را حضور در همه عرصه‌ها از جبهه نرم گرفته تا میدان سخت ذکر کرد و گفت: سپاه در عرصه‌های دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن همواره حضوری با قدرت داشته و خواهد داشت.
رسولی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های سپاهیان و پاسداران این است که واکنش آنها به دشمن سریع، خودکار و ذاتی است.
وی در ادامه افزود: هرگاه ولایت حضور پاسداران را در عرصه‌ای مثمرثمر و ضروری تشخیص داده همه این بزرگواران با کمال میل جان و مال خود را فدای ولایت کردند.
وی شاخصه اصلی پاسداران را عدم تردید در انجام رسالت و وظیفه محوله به آنها عنوان کرد و گفت: پوشیدن لباس مقدس پاسداری از کیان و نظام اسلامی و سرباز ولایت شدن، توفیق الهی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج اظهارداشت: رسالت روحانیت، پاسداران، بسیجیان و نیروهای دلسوز و پیرو خط ولایت خط دهی، جهت دهی و بصیرت بخشی است.
رسولی با بیان اینکه سپاهیان دارای معرفت دینی هستند، عنوان کرد: داشتن معرفت دینی فهم ذاتی ایجاد می کند که این موجب شده در مواقع لزوم و ضروری سپاهیان  منتظر دستور و بخش‌نامه نمانده و در مواقع لزوم و نیاز خود وارد عمل شده و به انجام وظیفه می‌پردازند.
وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرمانده پیشین سپاه ناحیه سنندج، تصریح کرد: الله‌مرادی قریب به دو سوم از عمر خود را در خدمت نظام و انقلاب بودند و در راه ترویج ارزش‌های اسلام و انقلاب و استقرار اصول و مبانی اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول