اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارشاد اسلامی گچساران عنوان کرد:

تعامل بی‌سابقه دستگاه‌های اجرایی گچساران با ارشاد اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیر ارشاد اسلامی گچساران از تعامل بی‌سابقه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با اداره ارشاد اسلامی در زمینه برگزاری مناسبت‌های مختلف فرهنگی خبر داد.

تعامل بی‌سابقه دستگاه‌های اجرایی گچساران با ارشاد اسلامی
سید زمان علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که برای کار فرهنگی نباید زمان در نظر گرفت، اظهار داشت: از امتیازات هر مدیری محدود نکردن وظایف خود در قالب زمان است که ما هم به تبعیت از مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی این مهم را در راس سیاست کاری خود قرار داده‌ایم.
وی با اشاره به حضور موفق مدیرکل کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پیشانی مسئولیت فرهنگی این استان افزود: کمالوند به رغم غیربومی بودن با دلسوزی و تمام توان برای تعالی فرهنگ این خطه تلاش می‌کند و با تفکر و دید بازی که دارد دست مدیران شهرستان‌ها را برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری متعدد باز گذاشته است.
علی‌پور مردم شهرستان گچساران را دارای صبغه فرهنگی عنوان کرد و گفت: با توجه به دید فرهنگی مردم این شهرستان، برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خود دغدغه کمی داریم و اکنون تعامل مسئولان این شهرستان از جمله دستگاه های امنیتی، فرمانداری و سپاه با مجموعه اداره ارشاد بی‌سابقه است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران مردم را بهترین قاضی برای نتیجه برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: تعاملات فرهنگی بین اداره ارشاد با مردم و مسئولان دو سویه و دو طرفه است که در خط مقدم همه برنامه‌های فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

* جهاد فرهنگی در گچساران در حال تحقق است

این مسئول فرهنگی در شهرستان گچساران با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هشت ماه اول سال جاری تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی ما در سال جهاد اقتصادی با تاکید بر جهاد فرهنگی در سطح شهرستان بوده که با اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع صورت گرفت.
علی‌پور از برپایی پنج نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی با حضور هنرمندان شهرستان گچساران خبر داد و عنوان کرد: برپایی شش نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی، اجرای شش برنامه شب شعر به مناسبت‌های مختلف از جمله همایش شعر در سوگ آفتاب در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با 60 اثر ارسالی از سراسر استان، از دیگر فعالیت‌های اداره ارشاد شهرستان گچساران در هشت ماه اول سال جاری است.
وی گفت: افتتاحیه جشنواره دهه کرامت هر ساله در مرقد مطهر بی‌بی حکیمه خاتون (س) صورت می‌گرفت که امسال با تنوع در اجرای این برنامه و پذیرایی از حدود دو هزار نفر در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، این برنامه را در حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) گچساران اجرا کردیم.

* ارشاد اسلامی گچساران در اخذ اعتبارات فرهنگی مشکل ندارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران با بیان اینکه در خصوص اخذ اعتبارات فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود اکنون مشکلی نداریم، افزود: علاوه بر اعتبارات تنخواه گردان که برای این اداره در نظر گرفته شده، اعتباراتی نیز برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری که به اداره کل ارائه می‌شود اخذ شده که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در خصوص اعتبارات لازم برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها بیشترین همکاری را به عمل آورده است.
علی‌پور تعامل دستگاه‌های فرهنگی با مجموعه اداره ارشاد شهرستان گچساران را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: هدف ما اجرای برنامه‌های فرهنگی ادارات بوده و هر کار فرهنگی توسط هر اداره‌ای که در این شهرستان صورت می‌گیرد، مورد حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول