اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دوبار مسکوت گذاشتن؛

نظریه ابطال مصوبه دولت در ارتباط با شهر جدید بینالود به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: پس از دوبار مسکوت گذاشتن نظریه به منظور اعلام نظر استانداری خراسان رضوی در ارتباط با مصوبه دولت برای ایجاد شهر جدید بینالود، این نظریه در نهایت امروز به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.

نظریه ابطال مصوبه دولت در ارتباط با شهر جدید بینالود به تصویب رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در یکصدوسیودومین جلسه علنی شورای شهر مشهد که عصر امروز در تالار شهر شهرداری مشهد برگزار شد نظریه ابطال مصوبه هیئت دولت مطرح شد که پس از اعلام نظرات اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسد.
در ادامه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد جواد داوودآبادی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با مصوبه شهر جدید بینالود هیئت دولت گفت: این مسئله و مشکلاتی را که می‌تواند برای آینده و حیات مشهد ایجاد کند بارها از سوی رسانه‌ها انعکاس داده شده و در این مدت مطالب بسیاری عنوان شده است.

هیئت دولت خود نسبت به ابطال مصوبه اقدام کند
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر در ادامه خواستار ابطال مصوبه هیئت دولت شد و گفت: بر این اساس هیئت دولت خود نسبت به ابطال این مصوبه اقدام کند چرا که مصوبه ایجاد شهر جدید بینالود از نظر قانونی نیز وجه قانونی برای اجرای این مصوبه وجود ندارد.
داوودآبادی خاطر نشان کرد: در ارتباط با مصوبه هیئت دولت برای ایجاد شهر جدید بینالود استدلالهای قانونی کافی نیز وجود ندارد که بر این اساس از آقای احمدی‌نژاد و مسئولان استانی استان خراسان رضوی می‌خواهیم نسبت به ابطال این مصوبه اقدام کنند.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه این مصوبه را نوعی ظلم به مردم مشهد و بارگاه منور رضوی دانست.
در ادامه و در بیان نظرات موافق با ابطال مصوبه هیئت دولت در ایجاد شهر جدید بینالود غلام‌رضا خواجی رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان شورای اسلامی شهر مشهد نیز خواستار ابطال این مصوبه از سوی هیئت دولت شد.

نمایندگان مردم مشهد کاری برای مشهد نکرده‌اند
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در ارتباط با ایجاد شهر جدید بینالود  نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی کاری را برای این شهر انجام ندادند.
خواجی در ادامه اظهار داشت: نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی باید اقداماتی را برای این مصوبه انجام می‌دادند، این کار شورای اسلامی شهر مشهد نیست که به دنبال این مصوبه و جلوگیری از پیامدهای احتمالی آن باشد.

نامزدهای انتخاباتی مشهد در سخنرانی‌های خود جوابی برای این موضوع نیز ارائه دهند
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به نمایندگان کنونی مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای شرکت در دوره بعدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم مشهد در سخنرانی‌های خود پاسخی برای موضوع شهر جدید بینالود و حریم مشهد نیز ارائه دهند.
براساس مصوبه امروز اعضای شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد مکلف شد که نسبت به ابطال مصوبه هیئت دولت در ارتباط با شهر جدید بینالود به دیوان عدالت اداری اقدام کند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول