اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قم:

حل مشکلات پژوهشگران نیازمند جهاد است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قم به برخی از مشکلات پژوهشگران اشاره کرد و گفت: حل این مشکلات نیازمند جهاد علمی است و بدون حضور جهادگران عرصه تحقیق این امر امکانپذیر نیست.

حل مشکلات پژوهشگران نیازمند جهاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین اخوان علوی امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال را با شعار «اقتصاد دانش بنیان؛ پیشران جهاد اقتصادی» شروع کردیم و تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
وی در ادامه ابراز داشت: نباید نقش رهبری را در عرصه پژوهش و تحقیق نادیده گرفت و باید ایشان را پرچمدار نهضت علمی جهان اسلام دانست.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قم به برخی از مشکلات پژوهشگران اشاره کرد و گفت: حل این مشکلات نیازمند جهاد علمی است و بدون حضور جهادگران عرصه تحقیق این امر امکانپذیر نیست.
وی خاطرنشان کرد: در سال 2011 ایران بیشترین رشد علمی و داشته است و در طی دو دهه گذشته شرایط خوبی داشتیم به طوری که در سال 2011 بین 142کشور رتبه 62 را کسب کردیم.
اخوان علوی در ادامه افزود: تحقیقات و فناوری موتور توسعه کشور است و برای ایجاد توسعه پایدار نقش پژوهش و دانش کلیدی است.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قم یادآورشد: این بنیاد سه دسته حمایت معنوی، اجتماعی و مادی از نخبگان را به عهده دارد و در این زمینه خدمات مختلفی به جامعه نخبگان استان ارائه می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول