اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مدیران اجرایی استان بوشهر به پژوهش کم‌لطفی می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به امر پژوهش کم‌لطفی می‌کنند.

مدیران اجرایی استان بوشهر به پژوهش کم‌لطفی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ماشا‌الله عالی‌حسینی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران نمونه فرهنگی بندر کنگان اظهار داشت: پژوهش و تحقیق در آموزش و پرورش موجبات رشد و پیشرفت را فراهم می‌کند و باید معلمان و دانش‌آموزان را به سمت پژوهش و به ویژه پژوهش‌های کاربردی سوق دهیم.
وی افزود: امروز در تمام دنیا، پژوهش و تحقیق امری تعیین‌کننده است و به ویژه در سطوح پایه و آموزش و پرورش پژوهش نقشی تاثیرگذار دارد.
معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از تشکیل بانک اطلاعات پژوهشگران استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: معلمان پژوهنده در استان بوشهر ساماندهی خواهند شد.
عالی‌حسینی با انتقاد از وضعیت پژوهش در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به امر پژوهش کم‌لطفی می‌کنند و انتظار می‌رود مدیران استان زمینه گسترش و استفاده از این یافته‌های پژوهشی را فراهم کنند.
وی اذعان داشت: پژوهشگاه معلمان در استان بوشهر آماده استفاده از معلمان پژوهنده است و انتظار داریم روز به روز شاهد تقویت پژوهش در این نهاد باشیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز بیان داشت: در شهرستان کنگان و بویژه در آموزش و پرورش به امر پژوهش توجه خوبی شده و امسال شاهد اجرای چند طرح مهم پژوهشی در سطح شهرستان هستیم.
عباس شریف افزود: اختراع بالگرد بدون سرنشین توسط پژوهشگر و مخترع جوان محمدرضا احمدی، اجرای طرح پژوهشی سیمای ریاضی در قرآن توسط فاطمه محمدی و مقاله شادابی و نشاط در دانش‌آموزان در درس انشاء توسط اسماء شجاعی از جمله طرح‌های پژوهشی در سال جاری در کنگان است.
وی اضافه کرد: از معلمان و اساتید انتظار داریم در اجرای طرح‌های پژوهشی و علمی به دانش‌آموزان کمک کنند تا شاهد رونق و تقویت پژوهش در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول