اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان قزوین:

موفقیت پلیس قزوین در جلب رضایت مردمی

خبرگزاری فارس: دادستان شهرستان قزوین گفت: پلیس قزوین در جلب رضایت مردمی موفق بوده است.

موفقیت پلیس قزوین در جلب رضایت مردمی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی کلانتری 14 مینودر که در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد بیان کرد: بخش عمده مأموریت‌های نیروی انتظامی در امنیت و انتظام بخشی جامعه خلاصه می‌شود و تردیدی نیز در اهمیت این موضوع وجود ندارد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی بحمدالله در همه زمینه‌ها در سراسر میهن اسلامی به ویژه در استان قزوین موفق و سرافراز عمل کرده است.
دادستان شهرستان قزوین افزود: بنده به عنوان خدمتگزار جزئی از مجموعه‌های قضایی استان گواهی می‌دهم که نیروی انتظامی استان بدون اغراق در همه حوزه‌ها به خصوص در تأمین امنیت و انتظام‌بخشی با تدبیر و درایت فرمانده محترم انتظامی استان دستاوردهای بسیار خوبی داشته و توانسته موجبات رضایت‌مندی مردم و اعتماد عمومی را جلب کند.
وی اظهار کرد: در این مدت کوتاه که از افتتاح این کلانتری می‌گذرد با عملکرد بسیار خوبی که داشته توانسته تقدیر و تشکر مردم این منطقه را فراهم کند.
صادقی نیارکی عنوان کرد: نعمت امنیت یک نیاز اصلی برای همه بشریت است و مختص مسلمان و شیعه نیست بلکه برای همه فرق و ملل یک نیاز اساسی است چرا که توسعه کشور در همه زمینه‌ها مستلزم تإمین امنیت است.
وی توضیح داد: وقتی یک ناامنی مختصر در یک بخش از استان رخ می‌دهد چقدر آن افراد محدوده خود و شهروندان را ملتهب می‌کند آن موقع است که می‌فهمیم که این امنیتی که داشتیم چه نعمت بزرگی است.
دادستان شهرستان قزوین اضافه کرد: ما باید قدر این امنیت را بدانیم و همه مسئولان و مردم باید قدردان این نعمت باشیم و باید از تلاش و کوشش نیروی انتظامی در برقراری این نعمت قدردانی کنیم و قدردانی از این نعمت هم دعا برای کسانی است که در ایجاد امنیت نقش دارند.
وی یادآور شد: افتتاح این کلانتری یک نیاز اساسی شهر قزوین بود چراکه احساس می‌شد کلانتری که این حوزه‌ها را پوشش می‌داد به دلیل افزایش جغرافیایی، جمعیتی و توسعه شهری نمی‌توانست به این منطقه برسد که الحمدلله با پیگیری‌های خوب فرمانده انتظامی و مسئولان این اتفاق مبارک رخ داد.
صادقی نیارکی اظهار کرد: انشاءالله که این کلانتری در تأمین امنیت بهتر و بیشتر از گذشته رضایتمندی مردم این منطقه را فراهم کند.
انتهای پیام/۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول