اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

درصدد امتیاز گرفتن از تیم مهرام هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: رقابت با تیم مهرام به عنوان مدعی اصلی قهرمانی کار دشواری است، اما ضمن احترام کامل به حریف، درصدد امتیاز گرفتن از این بازی هستیم.

درصدد امتیاز گرفتن از تیم مهرام هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن صادق‌زاده پیش‌ازظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: بازی در برابر مهرام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مهرام با کسب پیروزی در تمام دیدارهای نیم فصل نخست مسابقات در این فصل از رقابت‌ها نیز مدعی اصلی کسب قهرمانی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه بازی در برابر این تیم بسیار سخت و دشوار است، افزود: امیدوارم با حضور گسترده هواداران و ایجاد فضای روانی مناسب به سود تیم، ضمن احترام کامل به تیم حریف بتوانیم در این مسابقه به هدف اصلی خود دست یابیم.
سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با اشاره به اینکه در نیم فصل نخست با فراز و نشیب فراوان نایب قهرمان شدیم، بیان داشت: از این بابت بسیار مسرورم اما نگرانی من از این فراز و نشیب‌ها در نیم فصل دوم است.
وی ادامه داد: باید در نیم فصل دوم با تمرکز بیشتر سعی به کسب نتایج مناسبی داشته باشیم زیرا فولاد ماهان به زمان نیاز دارد تا خود را به عنوان یک مدعی تمام عیار مطرح کند.
صادق‌زاده افزود: البته تلاش ما این است که زمان را به حداقل برسانیم که به نظرم تا حد زیادی در نیم فصل اول این زمان را کاهش دادیم.
به گزارش فارس، از هفته نخست نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر روز دوشنبه و از ساعت 16 تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان میزبان مهرام تهران است.
فولاد ماهان سپاهان که در نخستین تجربه حضور خود در عرصه بسکتبال ایران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی نیم فصل رقابت‌ها شد، امید فراوانی دارد تا در نخستین دیدار خانگی خود در نیم فصل دوم، نخستین شکست تیم مهرام مدعی بزرگ عنوان قهرمانی را رقم بزند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول