اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بازرسی می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های ارزشیابی بر عملکرد عفاف و حجاب ادارات و نهادها و نظارت و بازرسی از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را باید در هر شش ماه انجام دهند.

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بازرسی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌و‌بلوچستان، موسی سنچولی در سومین نشست تیم‌های ارزشیابی سیستان‌و بلوچستان اظهار داشت: تیم‌های ارزشیابی ستادهای احیای امر به معروف و نهی‌از منکر در طول هر سال دو بار، هر اداره و نهاد دولتی و غیر دولتی دارای شورای ‌امر به معروف و نهی از منکر را مورد بازرسی قرار خواهند داد.
وی افزود: تیم‌های ارزشیابی دو فعالیت نظارت بر عملکرد عفاف و حجاب ادارات و نهادها و نظارت و بازرسی از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را باید در هر شش ماه انجام بدهند و گزارش فعالیت‌های خود را به معاونت نظارت و بازرسی ستاد احیای استان برای اقدامات بعدی اعلام کنند.
سنچولی ضمن اشاره به اینکه اعضای تیم‌های ارزشیابی، نمایندگان ستاد احیا هستند، ادامه داد: اعضای تیم‌های ارزشیابی می‌توانند با عملکرد خود نقش بسزایی در نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و نهادها داشته باشند و بنابراین باید بازرسی و نظارت با جدیت و اهتمام پیگیری شود.
وی تاکید کرد: در راستای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش نماییم منویات مقام معظم رهبری در اولویت کاری باشد و تذکر لسانی از اموری است که باید در سطح ادارات اجرایی و عملیاتی شود.
معاون نظارت و پیگیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست افزود: 30 تیم ارزشیابی در سطح استان در حال فعالیت هستند و با توجه به اهمیت ادارات کل در مرکز استان چهار تیم را راه‌اندازی و فعال شده که در این راستا تاکنون 60 اداره کل مورد بازرسی و ارزشیابی قرار گرفته است.
محمد سندگل در ادامه ضمن اشاره به آغاز فعالیت تیم‌های ارزشیابی از سال 1389، افزود: در سال جاری 443ساعت کار عملیاتی توسط تیم ها انجام شده است.
وی اذعان کرد: متاسفانه تاکنون تیم های ارزشیابی در سطح شهرستان‌ها فعالیت زیادی نداشتند و فعال کردن تیم‌های ارزشیابی در سطح شهرستان‌ها از اولویت‌های برنامه‌ای این معاونت در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول