اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان انار رخ داد؛

واژگونی تریلر و سقوط کامیون به داخل آب

خبرگزاری فارس: واژگونی یک دستگاه تریلر در کمربندی شهر انار و سقوط کامیون به حوضچه آب دو حادثه‌ای بود که بر اثر غیراستاندارد بودن کمربندی و احداث غیر اصولی حوضچه آب در شهرستان انار به وقوع پیوست.

واژگونی تریلر و سقوط کامیون به داخل آب
به گزارش خبرگزاری فارس از انار، بر اثر دوربرگردان‌های تند کمربندی انار هر هفته شاهد تصادفات و واژگونی انواع اتومبیل‌های عبوری از این محور هستیم که به دنبال آن عصر امروز نیز یک دستگاه تریلر در این محور واژگون شد.
به گفته رئیس پلیس راه انار با توجه به فاصله کم بین دو باند رفت و برگشت کمربندی، ناگزیر قوس دوربرگردان متصل کننده این دو لاین تند بوده و موجب واژگونی تریلرها و کامیون‌ها می‌شود.
رئیس اداره راه و ترابری انار تاکنون چندین مرتبه قول داده که یک پل در این محور احداث می‌کند تا کمتر تصادفی صورت گیرد و سه ماه پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد تا یک هفته دیگر کار احداث پل آغاز می‌شود اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
به گزارش فارس، مهلت یک ماهه‌ای بین پلیس راه انار با اداره راه و ترابری تعیین شده تا بعضی از نواقص رفع شود.
همچنین یکی از حوضچه‌های آب بلوار مطهری شهرستان انار که غیراصولی احداث شده است، حادثه آفرید.
لوله‌گذاری و احداث این حوضچه‌های بلوار مطهری به طول یک کیلومتر نزدیک به یک سال طول کشید و به دلیل سهل‌انگاری و احداث غیر فنی، رفتن یک دستگاه کامیون بر روی یکی از این حوضچه‌ها موجب سقوط آن به داخل آب شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول