اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خبرگزاری فارس در دیدار با استاندار هرمزگان:

رسانه‌های شناسنامه‌دار و متعلق به نظام باید تقویت شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه باید به تقویت رسانه‌های شناسنامه‌دار و متعلق به نظام بیش از پیش توجه شود بر لزوم تمرکززدائی رسانه‌ها از شهرهای بزرگ به مناطق دیگر تاکید کرد.

رسانه‌های شناسنامه‌دار و متعلق به نظام باید تقویت شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدنظام الدین موسوی در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان اینکه کشور در شرایط حساس و خطیری قرار دارد، با اشاره به کارکردهای مختلف رسانه، اظهار داشت: امروزه در جنگ نرم رسانه‌ها در نوک پیکان هستند و در واقع پیروز واقعی میدان در این نوع جنگ رسانه‌ها مشخص می‌کنند.
وی با اشاره به تحولات منطقه، افزود: استکبار قصد دارد در بیداری ملت‌ها انحراف و خدشه ایجاد کند.
مدیرعامل خبرگزاری فارس در ادامه با بیان اینکه این خبرگزاری رسانه‌ای ارزشی و انقلابی است به جایگاه خبرگزاری فارس از نظر تاثیرگذاری اشاره کرد و بیان داشت: این رسانه و دیگر رسانه‌های ارزشی در واقع به منزله ظرفیت‌های نظام محسوب می‌شوند.
موسوی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که از عناصر کارآمد و متعهد دولت حمایت می‌کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دستاوردهای دولت نهم و دهم در توسعه فیزیکی شهرها و روستاها آشکار است، افزود:‌ خبرگزاری فارس نیز در حد امکان به پوشش دستاوردهای دولت و نظام پرداخته است.
موسوی اضافه کرد: هر چند که رسانه‌ها باید در راستای منافع ملی و نظام حرکت کنند اما انتظار می‌رود که مسئولان توان تحمل انتقادات سازنده را نیز از طرف رسانه‌ها داشته باشند.
وی با بیان اینکه هرمزگان استانی است که در تراز ملی مطرح است، افزود: این استان از نظر خبری نیز در این دسته تقسیم‌بندی می‌شود.
این مسئول ادامه داد: تقویت کردن رسانه‌های شناسنامه‌دار و متعلق به نظام می‌تواند نظام را در میادین تقابل نرم‌افزاری موفق کند.
 موسوی افزود: رسانه‌های سراسری در راستای ایجاد عدالت به ویژه در مباحث آموزشی و خوداتکا کردن نمایندگی‌های استانی خود باید در این راه همت بیشتری کنند.
به گفته مدیرعامل خبرگزاری فارس متاسفانه بخش اعظمی از تولیدات و توجهات رسانه‌های سراسری و حتی رسانه ملی به انعکاس و انتظار مسایل تنها بخشی از شهر تهران و چند نقطه دیگر در شهرهای بزرگ اختصاص دارد که این امر باید اصلاح و تمام کشور به طور یکسان در تولیدات رسانه‌ای دیده شوند.
وی یادآور شد: تحقق این نوع دیدگاه نیازمند حمایت‌های منطقی است.
استاندار هرمزگان نیز در ادامه با اشاره به کاربردها و جنگ‌های مختلف رسانه، افزود: رسانه‌ها باید به رسالت بزرگ خود که همان اعتلای نظام است واقف باشند.
ابراهیم عزیزی افزود: اگر فضای ذهنی مردم به واسطه رفتار یک مسئول به سمتی برود که اعتمادها سلب شود، در واقع به سیستم بزرگی به نام نظام  لطمه وارد می‌آید.
به گفته وی تلاش دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی دارای تشکیلاتی پیچیده، عمیق و خطرناک است.
استاندار هرمزگان افزود: تمام تلاش دشمن به ویژه در مقطع قبل از انتخابات بر این است که مردم را از نظام مبتنی بر دین مایوس کند.
وی ادامه داد: در این فضا ممکن است هر کسی به هر شکلی توسط رسانه‌های دشمن مورد هدف قرار گیرد.
عزیزی افزود: امروز احساس می‌شود حرکت عده‌ای در حال ایجاد فضای بی‌انگیزگی در کشور است و باید گفت که تلاش اصلی دشمن نیز بر روی بی‌انگیزه کردن مردم معطوف و متمرکز است.
وی با بیان اینکه حاکم شدن نگاه منطقی در مطبوعات و رسانه‌ها باید به یک اصل تبدیل شود، ابراز داشت: امروز پیش از هر چیز رسانه‌ها باید جریان ‌شناسان خوبی باشند.
به گفته استاندار هرمزگان نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی کشور باید بازسازی و پیش از پیش با مولفه‌های حکومت و مدیریت دینی سازگار شود.
نماینده عالی دولت در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود نیز یادآور شد: بر این عقیده هستم که روابط عمومی‌ها نباید به بلندگوی یک مدیر تبدیل شوند اما باید بلندگوی نظام باشند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های خبرگزاری فارس در حوزه پوشش اخبار استانی و ملی، بیان داشت‌: رسانه‌ها باید تلاش کنند که در صف واحد ملت بیش از پیش وحدت ایجاد شود.
همچنین میلاد امیری‌نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فضای رسانه‌ای استان، افزود: خبرگزاری فارس توانسته است با نگاهی منطقی یکی از خبرگزاری‌های موفق در حوزه پوشش دستاوردهای نظام در استان باشد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول