اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و طرح‌های زودبازده؛

بانک تجارت ضعیف‌ترین بانک کرمانشاه اعلام شد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: بانک تجارت ضعیف‌ترین بانک استان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و طرح‌های زودبازده است.

بانک تجارت ضعیف‌ترین بانک کرمانشاه اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی ظهر امروز در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: بانک‌ها نباید در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی سهل‌انگاری کنند و  لازم است نگاه آن‌ها به این مقوله با نیت حل مشکلات و موانع مسیر سرمایه‌گذاری همراه باشد.
وی گفت: بانک‌ها موظف هستند حداکثر تلاش خود را برای تحقق سهمیه اشتغال استان به کار گیرند و ایجاد اخلال در این فرآیند از هیچ نهاد و یا ارگانی پذیرفته نیست.
استاندار کرمانشاه با انتقاد شدید از رویه حاکم بر بانک تجارت تصریح کرد: این بانک در چند ماه گذشته روند بسیار نامطلوبی را در بحث پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی و طرح‌‌های زود‌بازده در پیش گرفته تا جایی که این وضعیت سبب شده روند اشتغال‌زایی با کندی مواجه شود.
وی افزود: متأسفانه تذکراتی که به مسئولان بانک تجارت در مورد لزوم تغییر رویه و بازنگری در شیوه عملکرد داده شد نتوانست تغییری در روند نادرست آن‌ها ایجاد کند و اکنون لازم است این بانک به عنوان ضعیف‌ترین بانک استان در این زمینه به مردم معرفی شود.
هاشمی تأکید کرد: همه مدیران استان باید به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم بوده و به وظایف خود عمل کنند و مدیرانی که نتوانند خود را با این سیاست تطبیق دهند قطعاً جایگاهی در استان کرمانشاه نخواهند داشت و باید جای خود را به مدیران زحمتکش و سختکوش بدهند.
وی گفت: مدیران ناکارآمد بهتر است قبل از برکناری اجباری با دادن استعفا عرصه را برای افراد توانمند و شایسته خالی کنند تا در روند خدمت‌رسانی دولت به مردم اختلالی ایجاد نشود.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: نباید فراموش کرد که در این میان مدیرانی هم در سطح استان وجود دارند که با دلسوزی و تلاش مضاعف بیشتر از سهمیه‌ای که برایشان تعیین شده ایجاد اشتغال کرده‌اند که لازم است همین جا از زحمات آنان تقدیر کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول