اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شوشتر خبر داد:

برگزاری سمینار آشنایی با بورس در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شوشتر از برگزاری سمینار آشنایی با بورس در این شهرستان خبر داد و گفت: آشنایی با تجارت الکترونیک از نیاز‌های ضروری است.

برگزاری سمینار آشنایی با بورس در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: سمینار یک‌روزه آشنایی با بورس در سطح شهرستان شوشتر برگزار می‌شود تا شهروندان شوشتری با بورس و تجارت الکترونیک آشنایی بیشتری پیدا کنند.
وی با اشاره به نیازهای جامعه شوشتر به این آموزش‌ها گفت: در سطح شهرستان شوشتر انباشته سرمایه بسیار زیادی وجود دارد ولی عدم آشنایی برای استفاده از این سرمایه‌ها باعث شده است که افراد از سرمایه خود استفاده صحیحی نکنند و این مهم به تجارت شهرستان خساراتی وارد می‌کند.
این مقام مسئول با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه‌های شوشتر برای برگزاری این سمینار خاطرنشان کرد: این سمینار یک‌روزه قرار است در تاریخ 30 آذر ماه در سطح شهرستان شوشتر در دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور شوشتر برگزار شود و در این باره هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه زمان‌بندی این سمینارها در سطح دانشگاه نیز اعلام شده است، تاکید کرد: این سمینار یکروزه قرار است صبح و بعد از ظهر روز 30 آذر ماه به صورت مجزا در دانشگاه‌های آزاد و عصر در دانشگاه پیام‌نور واحد شوشتر برگزار شود.
رسولی با اشاره به اینکه سطح علمی این سمینار بسیار اهمیت دارد، افزود: در این سمینار قرار است اساتید فن در بورس کشور حضور داشته باشند.
شهرستان شوشتر با بیش از 280 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول