اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد هرمزگان:

رسانه‌ها نقش بسزایی در گسترش فرهنگ اسلامی دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نقش مطبوعات و رسانه‌ها در گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

رسانه‌ها نقش بسزایی در گسترش فرهنگ اسلامی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده ظهر امروز در جمع ستاد برگزاری نخستین همایش ملی انوار عرفانی و اخلاقی امام سجاد (ع) ضمن تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب این رویداد مهم در استان اظهار داشت: همت و عزم دست اندرکاران، مسئولان و فعالان حوزه فرهنگ و دین برای معرفی ابعاد مختلف زندگی و شخصیت امام سجاد (ع) در استان جزم شده است و حوزه رسانه و مطبوعات نیز سهم مهم و قابل توجهی در این حرکت عظیم بر عهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز انجام هر گونه فرهنگ‌سازی نیازمند اطلاع رسانی گسترده و وسیع است و معرفی زندگی و ابعاد مختلف شخصیتی امام سجاد (ع) به عموم مردم نیازمند اطلاع رسانی وسیع، مستمر و مداوم با مشارکت همه رسانه‌های ملی و محلی است.
دبیر نخستین همایش ملی انوار عرفانی، اخلاقی امام سجاد (ع) ضمن تقدیر و تشکر از اهالی مطبوعات و رسانه استان هرمزگان، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دینی به خوبی و شایستگی وظیفه اطلاع رسانی خود را به انجام رسانده‌‌اند و امیدواریم  تمام امکانات و ظرفیت‌های خود نیز در پوشش مناسب خبری نخستین همایش ملی انوار عرفانی و اخلاقی امام سجاد (ع) به کار گیرند.
مریدی‌زاده در ادامه به اهمیت آگاه سازی جامعه در خصوص عرفان‌های کاذب اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این همایش و برجسته کردن زندگی امام سجاد (ع) و به ویژه کتاب صحیفه سجادیه این است که به شدت از سوی رسانه‌های غربی نسبت به معرفی و گسترش عرفان‌های کاذب و دروغین پرداخته می‌شود و معرفی زندگی و آثار امام سجاد (ع) می‌تواند بهترین حربه در مقابل آنها باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: با توجه به اینکه جنگ نرم دشمنان از طریق رسانه‌ها است بهترین وسیله برای مقابله با آنها نیز مطبوعات و رسانه‌های داخل کشور هستند و امیدواریم اطلاع رسانی این همایش به برگ زرینی در تاریخ خبر رسانی هرمزگان تبدیل شود.
وی در پایان از کمیته اطلاع رسانی همایش خواست تا تمام اخبار و گزارش‌های منتشر شده توسط مطبوعات در خصوص معرفی زندگی و شخصیت امام سجاد (ع) را بررسی و از فعال‌ترین رسانه‌ها تقدیر شایسته صورت گیرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول