اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

برگزاری 339 دوره آموزشی ویژه فرهنگیان در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری 339 دوره آموزشی ویژه فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: این تعداد دوره آموزشی از ابتدای سال‌جاری تاکنون برگزار شده است.

برگزاری 339 دوره آموزشی ویژه فرهنگیان در کردستان
خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: این دوره‌ها با حضور 30هزار و 179 نفر از فرهنگیان و با بیش از 730هزار و410نفر ساعت برگزار شده است.
وی افزود: از این تعداد دوره 36دوره عمومی با شرکت 3هزار و 304نفر و 303عنوان دوره تخصصی نیز با شرکت 26 هزار و 875 نفر برگزار شده است.
وی یادآور شد: بر این اساس بیشترین تعداد شرکت کننده در این دوره‌ها، شرکت 16هزار و 572 نفر در  18دوره طرح بصیرت و دو هزار و 430نفر در دوره کتب جدیدالتألیف پایه اول ابتدایی بوده است که به صورت منطقه‌ای و شهرستانی برگزار شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: برگزاری دوره قرآن پایه چهارم ابتدایی به صورت منطقه‌ای و شهرستانی با حضور 2 هزار و 460 نفر از آموزگاران و دوره غیرحضوری مبانی تربیت اسلامی با شرکت 7 هزار و 14نفر از فرهنگیان دوره‌های آموزشی دیگر برگزار شده از ابتدای سال جاری تاکنون است.
ساکی بیان داشت: از این تعداد دوره‌های برگزار شده 57 دوره به صورت متمرکز استانی و سایر دوره‌ها در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار شده است.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: هزینه برگزاری این دوره‌ها تا ‌ آذر ماه سال جاری بالغ بر چهار میلیارد ریال بوده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول