اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 250 معلم پژوهنده کردستانی انجام می‌شود؛

تجلیل از معلمان پژوهنده برتر کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: با حضور 250 معلم پژوهنده و پژوهشگر کردستانی از معلمان پژوهنده برتر استان تجلیل می‌شود.

تجلیل از معلمان پژوهنده برتر کردستان
خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این اقدام از سوی گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش و به مناسبت هفته پژوهش انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 22 تا 28 آذرماه با عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است، افزود: در این راستا آموزش و پرورش ویژه برنامه‌هایی در سطح واحدهای اداری و آموزشی استان برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش استانی هفته پژوهش با حضور 250 نفر از پژوهشگران، اقدام پژوهان و مدیران برتر استان به منظور تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگران برتر استان از جمله این برنامه‌ها است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: به صدا در آوردن زنگ پژوهش در مدارس استان، برگزاری ویژه برنامه‌هایی در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه و تقدیر از دانش‌آموزان و فرهنگیان پژوهشگر از جمله دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
ساکی بیان داشت: معرفی اقدام پژوهان برتر منطقه‌ای و استانی به وزارت آموزش و پرورش و حضور معلم پژوهنده کبری اعظمی به عنوان اقدام پژوه برتر استان در برنامه تجلیل از معلمان پژوهنده برتر کشور از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته پژوهش انجام می‌شود.
وی در سخنان خود اضافه کرد: همچنین آزمون ضمن خدمت اقدام پژوهی و کارگاه آموزشی آن برای یک‌هزار و 440 نفر از فرهنگیان در طول هفته پژوهش و کارگاه آموزشی اقدام پژوهی برای یک‌هزار و 600 نفر از مدیران مدارس در سطح استان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: تنظیم و تدوین گزارش اقدام پژوهی‌های برتر دو سال گذشته در قالب CD و تکثیر آن به تعداد دو هزار نسخه و تهیه بروشور تبلیغی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های پژوهشی در سطح استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول