اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت؛

آغاز گاز رسانی به شهرک صنعتی بیلوردی در شهرستان هریس

خبرگزاری فارس: مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به شهرک صنعتی بیلوردی شهرستان هریس با حضور مدیرعامل، مسئولان شرکت گاز استان و جمعی از مقامات شهرستانی برگزار شد.

آغاز گاز رسانی به شهرک صنعتی بیلوردی در شهرستان هریس
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به شهرک صنعتی بیلوردی شهرستان هریس با حضور مدیرعامل، مسئولان شرکت گاز  استان و جمعی از مقامات شهرستانی برگزار شد. 
همزمان با این مراسم، گازرسانی به سه روستای جیغه، شهسوار و گمند از توابع شهرستان هریس نیز آغاز شده که با اتمام آن تعداد 532 خانوار روستایی این شهرستان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان‌ آذربایجان شرقی ضمن اشاره به مشخصات پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بیلوردی هریس، گفت: در راستای تحقق شعار جهاد اقتصادی و توجه اساسی به زیرساخت‌های اقتصادی استان نظیر بخش‌های تولیدی و صنعتی، گازرسانی به این منطقه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد  و 500 میلیون ریال آغاز شده که تا پایان هفته دولت سال آینده گاز این شهرک صنعتی دایر و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
دینی افزود: در سال ‌جاری گازرسانی به نقاط کمتر توسعه یافته و صعب العبور استان با تلاش مضاعفی ادامه داشته که حجم بالای روستاهای گازدار شده در سطح استان به این امر اذعان دارد.
وی با اشاره به سایر پروژه‌های اجرایی در شهرستان هریس تصریح کرد: گاز رسانی به 17 روستای شهرستان هریس در مرحله تعیین پیمانکار مجری است که با به ثمر رسیدن این پروژه  یک هزار و 215 خانوار جدید  در قالب 5 هزار و 622 نفر جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
دینی در خصوص جایگاه‌های CNG شهرستان هریس اظهار داشت: تمهیدات و جلسات بحث و هم اندیشی با مسئولان امر در راستای بهبود خدمات رسانی در جایگاه‌های CNG صورت پذیرفته و این شرکت آمادگی دارد بستر لازم به منظور گازرسانی مطلوب در جایگاه‌های این شهرستان را فراهم سازد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول