اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلعه‌نویی:

تساوی مقابل ملوان نتیجه خوبی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: ملوان در زمین خانگی خود تیمی خطرناک و از حمایت هوادارانش برخوردار بوده و تساوی در مقابل ملوان نتیجه خوبی است.

تساوی مقابل ملوان نتیجه خوبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار ملوان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی انزلی، اظهار داشت: ملوان از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است. 
وی با بیان اینکه ملوان تیم خوبی است، افزود: هر دو تیم امروز خوب ظاهر شدند ولی اگر این بازی می‌خواست برنده داشته باشد حق ملوان کسب سه امتیاز بود.
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: تیم خوبی داریم و توانستیم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر 29 امتیاز با ارزش را کسب کنیم.
این سرمربی با اشاره به اینکه ملوان در نیم‌فصل نخست هفت گل به استقلال و ذوب‌آهن زد، تصریح کرد: کسب یک امتیاز در این ورزشگاه و در مقابل هواداران پرشور ملوان انزلی بسیار پرارزش است.
وی با بیان اینکه قول داده‌ام در باره داوری صحبت نکنم، افزود: مسئولان انزلی زحمات بسیاری برای ترمیم زمین و ورزشگاه تختی این شهر کشیده‌اند که باید از آنها تقدیر شود. 
قلعه‌نویی اظهار داشت: ملوان در زمین خانگی خود تیم خطرناکی است و با حمایت هوادارانش تیم‌های زیادی را شکست داده است.
وی اضافه کرد: ما توانستیم در این دیدار روزنه‌های بین خط هافبک و حمله ملوان را ببندیم.
این سرمربی با اشاره به اینکه ملوانی‌ها دو هافبک فیزیکی دارند، بیان داشت: ملوان موقعیت‌های بیشتری در مقابل ما داشت.
وی تصریح کرد: خط دفاعی ملوان در این دیدار بسیار موفق ظاهر شد و نتوانستیم با موقعیت‌های کمی که داشتیم گلی را به ثمر برسانیم.
قلعه‌نویی گفت: ملوان از حمایت قاطع هوادارانش برخوردار بود و در نبود محسن مسلمان بازیکن تیم ملوان مشکلات کمتری داشتیم. 
وی با تصریح بر اینکه باید از اصحاب رسانه تبریز تشکر کنم که از ما حمایت می‌کنند، بیان داشت: آن دسته از آدم‌های معترض در تبریز نیز هوادار واقعی نیستند و خط می‌گیرند و در تیم ما بحث اخلاق‌مداری حاکم شده است. 
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در باره جذب بازیکن سرباز توسط تراکتورسازی و اینکه بازیکنان سرباز به تیم‌های فجر و ملوان نمی‌روند اذعان داشت: تراکتورسازی یک برند خاصی دارد که بازیکنان به تیم فجر و ملوان نمی‌روند و تراکتورسازی را انتخاب می‌کنند.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار بدون به ثمر رسیدن گل به تساوی رسید.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول