اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اردبیل خبر داد:

حضور 2 هزار معلم پژوهنده در تولید محتوای الکترونیکی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال بیش از 2 هزار و 300 معلم پژوهنده از نواحی و مناطق مختلف برای تولید محتوای الکترونیکی اقدامات کارآمد و مفیدی را انجام داده‌اند.

حضور 2 هزار معلم پژوهنده در تولید محتوای الکترونیکی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غفار نجات‌خواه پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان پژوهشی نواحی و مناطق آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: ما برنامه معلم پژوهنده را همه ساله برای تولید کارهای ابتکاری و محتوای الکترونیکی عملیاتی و اجرایی می‌کنیم به گونه‌ای که امسال نیز از بین 2 هزار و 300 معلم پژوهنده 57 اثر منتخب به مرحله استانی راه یافت.
وی ادامه داد: از این تعداد آثار 14 اثر معلمان برگزیده پژوهنده به مرحله کشوری راه یافته که از این جمع نیز سه نفر به عنوان برگزیده کشوری در تولید محتوای الکترونیکی مورد تقدیر واقع شدند.
این مسئول درخشش دانش‌آموزان استان اردبیل را در جشنواره‌های خوارزمی یادآور شد و بیان داشت: از بین دانش‌آموزان نیز 35 نفر به مرحله کشوری راه یافتند که از بین آنها 14 نفر در مسابقه مطالعه و تحقیق توانستند حائز رتبه‌های برگزیده شوند.
نجات‌خواه مدار و محور اصلی علاقمندی و روی آوردن به کارهای تحقیقی و پژوهشی را مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی اعلام کرد و افزود: معلمان و دانش‌آموزان ما با یک پشتکار و ابتکار ستودنی در عرصه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی متنوع حاضر شده و شاهد درخشش آنها در مسابقات کشوری، ملی و بین‌المللی بودیم.
وی توجه به این حوزه را در حرکت رو به جلوی کشور و جامعه موثر و ضروری دانست و گفت: کار تحقیق و پژوهش هر چند کار طولانی مدت و بسیار زمان‌بر است اما نتایج و ثمره آن ملموس و عینی است به گونه‌ای که ورود به این حوزه می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها را در حوزه علم و حتی عمل از بین ببرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از برگزار‌کنندگان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی اضافه کرد: اختصاص دو غرفه از این نمایشگاه برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای پژوهشی آموزش و پرورش می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.
نجاتخواه در پایان سخنان خود گفت: پژوهش‌های دانش‌بنیان کارآمد و جمعی مورد توجه در آموزش و پرورش  است و ما در همین راستا در اکثر مدارس گروه‌های پژوهشی را با حضور دانش‌آموزان و معلمان شکل دادیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول