اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

تکرار/ هشدار ایران برای بستن تنگه هرمز "بسیار جدی" است‌

ابراهیمی: با بستن تنگه هرمز اقتصاد آمریکا و اروپا را فلج می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران با بستن تنگه هرمز می‌تواند اقتصاد اروپا و آمریکا فلج کند، گفت: هشدار ایران برای بستن تنگه هرمز بسیار جدی است و آمریکایی‌ها بدانند که شوخی با ایران برای آنها گران تمام خواهد شد.

ابراهیمی: با بستن تنگه هرمز اقتصاد آمریکا و اروپا را فلج می‌کنیم
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در صورت به آمریکا به ایران حمله نظامی کند، ایران از تمام قدرت خود برای ضربه به منافع آمریکا در سراسر جهان اقدام خواهد کرد، اظهار داشت: یکی از پاسخ‌های قطعی ایران به حمله نظامی بستن تنگه هرمز است.

وی با بیان اینکه ایران با بستن تنگه هرمز می‌تواند اقتصاد اروپا و آمریکا فلج کند، اظهار داشت: رزمایشی که قرار است از سوی نیروهای مسلح ایران برای بستن تنگه هرمز انجام شود، هشداری جدی به آمریکایی‌هاست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران حق خود را برای بستن تنگه هرمز در شرایط اضطراری محفوظ می‌داند، تصریح کرد: در صورتی که ایران اقدام به بستن تنگه هرمز کند، هیچی قدرتی نمی‌توانند مانع این کار شود.

ابراهیمی گفت: هشدار ایران برای بستن تنگه هرمز بسیار جدی است و آمریکایی‌ها بدانند که شوخی با ایران برای آنها گران تمام خواهد شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول