اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادرکنندگان نمونه استان کرمان معرفی و تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: صادرکنندگان نمونه استان کرمان در بخش‌های کشاورزی، خدمات، صنعت و قالی تجلیل شدند.

صادرکنندگان نمونه استان کرمان معرفی و تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر دیروز در جمع صادرکنندگان نمونه استان کرمان اظهار داشت: 97 درصد تلاش‌های اقتصادی جهان در سازمان تجارت جهانی صورت می‌گیرد که ما هنوز عضو آن نیستیم.
غلامرضا کرمی افزود: حضور در این سازمان برای ورود به بازار جهانی و حفظ آن مهم‌ است.
وی تصریح کرد: نقش مجلس شورای اسلامی در قوانین چهارم توسعه، دو برابر کردن صادرات کالاهای غیرنفتی است که روند رو به مثبتی است.
کرمی بیان داشت: در حوزه تولیدات باید به شکل و اندازه در حد صادرات باشد.
وی خاطرنشان کرد: مجلس در جهت تقویت بخش خصوصی سنگ تمام گذاشته و خیلی جاها که دولت نگران بود با این حال مجلس سعی کرد تا اتاق‌ها و بخش خصوصی را د‌ر اجرای اصل 44 قانون اساسی تقویت کند.
به گزارش فارس، در این آیین صادرکنندگان نمونه استان کرمان در کشاورزی، خدمات، صنعت و قالی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش کشاورزی، علیرضا معمار از شرکت کرمان لیکوریس در زمینه شیرین بیان، حمید رضایی از شرکت رنگین کمان سمنگان در زمینه کشمش، مجید جاویدان و امین جلال‌پور از شرکت گسترش بازرگانی کرمان، محمدرضا صداقت از شرکت درچین، غلامرضا رضامند از شرکت تازه پسته رفسنجان، محمدعلی قاری‌زاده از شرکت طلای سبز هراتی کویر در زمینه پسته و فیروزه فاطمی در زمینه خرما، سید آرش علوی از شرکت پارسان دی سمبل و علی‌اصغر شهبا در زمینه خرما تجلیل شدند.
در بخش خدمات حمید عرب‌نژاد از شرکت هواپیمایی ماهان در زمینه حمل و نقل، مسعود ضرابی از شرکت راهسازی و ساختمانی 115 در بخش پیمانکاران و مطهره دریجانی از شرکت پیش قراولان بم در زمینه گردشگری صادرکنندگان نمونه معرفی شدند.
در بخش صنعت مهدی مهر‌الحسنی از شرکت نشاط‌آفرینان کویر در زمینه سنگ‌آهن، محمد ربانی از شرکت سیمان ممتازان در زمینه سیمان، سید رضا حسینی‌نژاد یزدی‌پور از شرکت کاشی و سرامیک برلیان رفسنجان در زمینه کاشی، محمد محققی از شرکت فرمولیبدن کویر رفسنجان در زمینه کنسانتره، بابک شایسته از شرکت رنگدانه سیرجان در زمینه رنگ و علیرضا کریمی ‌رحمت‌آبادی از شرکت روغن موتور پردیس در زمینه فرآورده‌های پایه نفتی به عنوان صادرکنندگان نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش قالی محمد هروی از شرکت فرخ باف صادرکننده نمونه شد.
همچنین از حمید قاسم‌نژاد رئیس سابق سازمان بازرگانی، علیرضا عاطفی‌فر رئیس شعب بانک تجارت استان و محسن رشید‌ فرخی از انجمن خرما به عنوان سه همیار نمونه صادرکنندگان تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول