اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین همایش بانوان مبلغه جامعة المصطفی(ص) العالمیه؛

بانوان مبلغه‌ در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: نخستین همایش بانوان مبلغه جامعة المصطفی(ص) العالمیه ‌در مدرسه عالی بنت‌الهدی به همراه تجلیل از مبلغان برتر برگزار شد.

بانوان مبلغه‌ در قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در ابتدای این همایش که جمعی از بانوان مبلغه جامعة المصطفی(ص) العالمیه از شهرهای قم و مشهد و مسئولان این مجموعه شرکت داشتند، سه تن از مبلغان از کشورهای تونس، چین و افغانستان، به بیان تجربیات خود پرداختند.
ضرورت توجه به نقش تبلیغی زنان، ضرورت استفاده از الگوهای تبلیغی شیعه مانند حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و لزوم تحمل مشکلات و بردباری در مسیر تبلیغ دین، از جمله مواردی بود که این بانوان مبلغه مطرح کردند.
در ادامه این همایش نماهنگی از فعالیت‌های بانوان مبلغ جامعة المصطفی(ص) العالمیه پخش شد.
همچنین در این مراسم مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی(ص) العالمیه به بیان مقررات و شرایط تحصیل طلاب در این مجموعه پرداخت.
در ادامه این مراسم، رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیه در سخنانی به نقش تبلیغی کاروان امام حسین(ع) در رساندن و جاودانگی پیام عاشورا اشاره کرد.
وی با بیان اینکه در نهضت عاشورا برای نخستین بار به پیام رسانی بانوان توجه شده بر اهمیت درس گرفتن از این نهضت برای غنا بخشیدن به جریان‌های تبلیغی امروز تاکید کرد.
در پایان این مراسم از 23 نفر از بانوان برگزیده مبلغ جامعة المصطفی(ص) العالمیه با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.
جامعة المصطفی(ص) العالمیه در پنج سال اخیر حدود 669 بانوی مبلغ را به داخل و خارج از کشور اعزام کرده است که از این تعداد حدود 95 نفر در 9 ماهه ابتدایی امسال اعزام شده‌اند و 264 برنامه در مناطق اعزامی خود اجرا کرده‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول