اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا؛

آزمون دان یک و دو جودو بانوان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو استان اصفهان گفت: آزمون کمربند مشکی دان یک و دو جودو روز جمعه در خانه جودو ویژه بانوان برگزار می‌شود.

آزمون دان یک و دو جودو بانوان برگزار می‌شود
سیدرضا رفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: این آزمون زیر نظر کمیته آزمون فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بیستم آذرماه طی مراسمی از ایمان نیک اقبال و استکی دو جودو کار اصفهانی که در رقابت‌های نوجوانان کشور به مدال برنز رسیدند تقدیر به عمل آمد که در این میان نیز از مربیان آنها، مرتضی نیک اقبال و حسین اقبالی تجلیل شد.
رفیع‌زاده افزود: در اوایل آذرماه به مناسبت هفته بسیج و یادواره شهید صادق‌زاده مسابقات امیدهای کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد، در این رقابت‌ها 11 تیم از استان‌های یزد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، اراک و 30 تیم از سراسر استان اصفهان حضور داشتند که در پایان تیم ذوب‌آهن اصفهان به مقام قهرمانی رسید، تیم حماسه اصفهان دوم شد و تیم‌های کردستان و چهارمحال و بختیاری به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند و کاپ اخلاق به تیم یزد رسید.
رئیس هیئت جودوی استان اصفهان در مورد کلاس بازآموزی داوری گفت: کلاس بازآموزی داوری با حضور بیش از 50 نفر از داوران استان اصفهان زیر نظر کمیته داوران هیئت جودوی استان اصفهان در خانه جودو انجام شد که پیش از آغاز کلاس مراسم نوحه‌خوانی به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برگزار و در پایان کلاس گواهی شرکت به شرکت کنندگان اهدا شد.
وی اضافه کرد: محمد جوانی در مسابقات بین‌المللی جودو در وزن 60 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول