اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌و‌بلوچستان:

رونمایی ازآلبوم نقاشی حسن یادگارزاده منتفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: رونمایی از آلبوم آثار استاد حسن یادگارزاده نقاش برجسته چابهاری به دلیل درگذشت ناگهانی پدر این هنرمند منتفی شد.

رونمایی ازآلبوم نقاشی حسن یادگارزاده منتفی شد
 حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده قرار بود امروز آلبوم نقاشی استاد حسن یادگارزاده در زاهدان با حضور مسئولان رونمایی شود، اما به دلیل درگذشت ناگهانی پدر این هنرمند این برنامه به زمان دیگر موکول شد.  
وی با بیان اینکه زمان رونمایی از آلبوم نقاشی حسن یادگارزاده را متاقبا از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری به اطلاع مردم می رسانیم،افزود:استاد حسن یادگارزاده هنرمند 34 ساله‌ای که در هنر نقاشی و مجسمه‌سازی در سیستان و بلوچستان در یک جایگاه ممتاز قرار دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استاد کار حرفه را از سال 71 آغاز کرد و تاکنون نمایشگاه  نقاشی متعددی در کشورهای همچون سوئیس، سوئد و اسپانیا برپا کرده است.
دانشی با بیان اینکه  وجود 10 نقاشی با رنگ روغن از مشخصات این آلبوم است، ادامه داد: آداب و رسوم مردم بلوچستان و طبیعت آن موضوعاتی که استاد حسن یادگارزاده در این نقاشی‌ها به کار برده است.
وی آشنا شدن هنرمندان استان با آثار حسن یادگارزاده را هدف از این رونمایی دانست و افزود: آلبوم نقاشی این هنرمند پس از رونمایی در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شناخت هنرمندان فاخر استان یکی از اهدافی است که در برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته‌ایم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول