اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

سیستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و منظم در منطقه سیستان فراهم شده است.

سیستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل،حسین کیخا صبح امروز در گردهمایی شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای زابل که در فرمانداری زابل برگزار شد اظهار کرد: شرایط برگزاری انتخابات امسال نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت است زیرا این نخستین انتخاباتی است که بعد از جریان فتنه 88 برگزار می‌شود.
وی گفت: ملت ایران اسلامی در 9 دی ماه نشان دادند که همواره از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند و آماده جانفشانی هستند.
وی گفت: دشمن برای این انتخابات برنامه‌ریزی کرده و این بار نیز مردم با حضور پرشور خود دسیسه‌های آنها را خنثی می‌کنند.
فرماندار زابل گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور و با نشاط در منطقه سیستان فراهم شده است.
وی گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و از دستاوردهای مهم آن را برگزاری انتخاباتی سالم، منظم و صحیح است.
کیخا گفت: باید در سخنرانی‌ها و بیان واژه‌ها دقت شود زیرا مخاطبان زیادی به صحبت‌های منتخبان گوش می‌کنند و دشمن همواره به دنبال واژه‌هایی است که از آنها علیه نظام سند تهیه کند.
وی افزود: گرچه ساز و کار انتخابات به گونه‌ای است که امکان تقلب در آن وجود ندارد زیرا مردم خودشان برگزار کننده انتخابات و ناظر بر آن هستند اما با این حال دشمن همیشه بر طبل واژه تقلب می‌کوبد و می‌خواهد اذهان مردم را مخدوش و  افراد را نسبت به مسئولان و روند اجرایی انتخابات  بد بین کند.
رئیس حوزه انتخابیه زابل گفت: انتخابات مجلس امتحان دیگری برای مردم است و این بار نیز همچون گذشته مردم ما با حضور حد اکثری خود پیروز و سربلند از این امتحان بیرون خواهند آمد.
وی به نقش شوراها در توسعه و آبادانی منطقه نیز اشاره کرد و گفت: تداوم وحدت و همدلی و تبادل نظر در شوراها امری مهم و اصولی است که باید مسئولان شوراهای شهر، روستا و بخش آن را مدنظر داشته باشند.
وی افزود: در این شهرستان بین مردم و مسئولان ارتباط عاطفی توام با احترام و اعتماد حاکم است و به همین دلیل شوراهای زابل توانسته‌‌اند در راستای تحقق اهداف ذاتی خود عملکرد قابل قبولی ارائه دهند
فرماندار زابل با بیان اینکه مردم از شوراها انتظار توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی را دارند گفت: افکار، گفتار و رفتارهای تفرقه‌افکنانه ما را از رسیدن به توسعه پایدار باز می‌دارد.
کیخا عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در منطقه زابل انجام شده که در نوع خود بی‌نظیر است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به راه‌اندازی تصفیه‌خانه که بالغ بر 90 میلیارد تومان برای آن هزینه شده، انتقال آب از طریق خط دوم و انتقال آب به زمین‌های کشاورزی از طریق لوله اشاره کرد.
وی گفت: دولت تاکنون توجه بسیار ویژه‌ای به نقاط محروم از جمله سیستان داشته که خوشبختانه با اقدامات خوبی که در منطقه صورت گرفته دیگر واژه محرومیت در این منطقه معنایی ندارد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول