اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی موضوع تغییر زمان انتخابات خانه مطبوعات خراسان جنوبی؛

اداره ارشاد مدعی شد کاندیدا به حد نصاب نرسیده /مسائلی پشت پرده است

خبرگزاری فارس: نماینده استانداری در خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: موضوع تغییر زمان انتخابات خانه مطبوعات را جویا شدم و اداره ارشاد اعلام کرده است که کاندیدا به حدنصاب نرسیده است.

اداره ارشاد مدعی شد کاندیدا به حد نصاب نرسیده /مسائلی پشت پرده است
غلامرضا طاهری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در زمینه تغییر زمان انتخابات خانه مطبوعات اظهار داشت: موضوع تغییر زمان انتخابات خانه مطبوعات را عصر امروز از محمد مطهری‌فر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جویا شدم و اعلام کرد کاندیدا به حدنصاب نرسیده است.
وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود ادعای ارشاد مبنی بر به حد نصاب نرسیدن کاندیدا صحت ندارد و کاندیدا به حدنصاب رسیده‌اند، افزود: این موضوع را پیگیری می‌کنم.
آخرین مهلت ثبت نام کاندیدا 19 آذرماه بوده و آیا نباید زودتر اطلاع داده می‌شد که کاندیدا در حد نصاب نیستند و چرا اگر در حد نصاب نبودند از کاندیدا شدن تعدادی دیگر از اعضا در روزهای بعد خودداری شد موضوع دیگری بود که خبرنگار فارس با نماینده استانداری در خانه مطبوعات خراسان جنوبی به بررسی آن پرداخت.
طاهری در پاسخ گفت: باید اداره ارشاد زودتر اطلاع می‌داد و اینکه بخواهد در چند ساعت مانده به انتخابات زمان برگزاری‌ آن را تغییر دهد اشکال دارد و باید بررسی شود.
بر اساس اساسنامه جدید خانه مطبوعات یک نفر مدیر مسئول انتخاب می‌شود که به گفته مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی 3 نفر کاندید شده بودند که یک نفر استعفا داده است و حد نصاب دارد.
در بخش سردبیران نیز یک نفر انتخاب می‌شود که 4 نفر کاندید شده‌اند.
در بخش مدیران خبرگزاری نیز یک نفر انتخاب می‌شود که 2 نفر کاندید شده‌اند.
در بخش سرپرستی‌ها نیز یک نفر انتخاب می‌شود که 3 نفر کاندید شدند که یک نفر استعفا داده است.
در بخش خبرنگاران نیز 3 نفر انتخاب می‌شوند که 7 نفر کاندید هستند و در بخش بازرس نیز یک نفر انتخاب می‌شود که 6 نفر کاندید هستند.
حال سؤال از متولیان امر این است که کدام بخش به حد نصاب نرسیده است که زمان برگزاری انتخابات را تغییر داده‌اند.
برخی اخبار حکایت از مسائل سیاسی پشت پرده دارد که در صورت عدم برگزاری انتخابات در روز پنجشنبه 24 آذرماه قرار است برخی رسانه‌ها به افشای آن بپردازند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول