اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع مردم باشت عنوان شد؛

وعده دوباره احمدی‌نژاد بر ریشه‌کنی کامل بیکاری

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد گفت: پیگیر مصوبات اجرا نشده شهرستان باشت در سه دور سفر هستیم و در جلسه هیئت دولت در یاسوج به جد آنها را پیگیری می‌کنیم.

وعده دوباره احمدی‌نژاد بر ریشه‌کنی کامل بیکاری
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمود احمدی‌نژاد امروز در جمع پرشور مردم شهرستان باشت در استادیوم تختی این شهر با اشاره به رویکرد دولت نسبت به اشتغال‌زایی اظهار کرد: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال‌ اقشار مختلف بخصوص جوانان دغدغه خاطر همه مسئولان نظام است.
رئیس جمهور مهمترین دغدغه کنونی خود را نیز ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در همه مناطق کشور دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی خواهیم کرد از همه توان دولت برای ریشه‌کنی بیکاری استفاده کنیم.
احمدی‌نژاد با تبریک شهرستان شدن باشت به مردم این دیار گفت: مردم باشت مستحق این موضوع بودند چرا که خدمات گسترده‌ای را نسبت به نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها و در ادوار مختلف داشته‌اند.
رئیس جمهور از مصوبات سه دوره گذشته سفر در این شهرستان یاد کرد و افزود: از تعداد 86 مصوبه سه دوره قبل در این شهرستان 35 مصوبه اجرا شده و 15 مصوبه در حال اجرا می‌شود.
احمدی‌نژاد افزود: پیگیر مصوبات اجرا نشده در این شهرستان هستیم و در جلسه هیئت دولت در یاسوج آنها را بررسی و راهکارهای لازم بر اجرایی شدن آنها ارایه خواهد شد.
رئیس جمهور جوانان این شهرستان را لایق خدمتگزاری دانست و گفت: دولت امکانات و تجهیزات خود را در اختیار قشر جوان قرار می‌دهد تا استعداد‌های خود را بروز دهند.
وی قول دو سالن ورزشی را به جوانان این استان داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول