اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح پل گاودانه؛

پرونده قربانی گرفتن گرگر گاودانه بسته شد

خبرگزاری فارس: با حضور پرشور مردم روستا‌های منطقه دشمن‌زیاری شهرستان کهگیلویه، پل خبرساز روستای گاودانه بر روی رودخانه مارون، توسط حادثه‌دیدگان گرگر این روستا افتتاح و پرونده قربانی گرفتن گرگر گاودانه بسته شد.

پرونده قربانی گرفتن گرگر گاودانه بسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز و با حضور پر شور مردم روستاهای منطقه دشمن‌زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه پل خبرساز گاودانه روی رودخانه بزرگ مارون رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش فارس، در این آیین باشکوه که با حضور رئیس دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حادثه‌دیدگان تله‌کابین دستی از جمله دانش‌آموزان و خردسالان حادثه‌دیده این هیولای آهنین، این پل را افتتاح کردند.
جلیل بشارتی، رئیس دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در این آیین، اظهار کرد: کمبود امکانات عبور و مرور در روستای گاودانه با نگاه خصمانه دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم مدت‌ها دستاویزی برای زیر سئوال بردن نظام خدمت‌گزار اسلام قرار گرفته بود که امروز با افتتاح این پل، تیر دشمنان در فاصله انداختن میان مردم و نظام به سنگ خورد.
بشارتی افزود: همه دولت‌هایی که تاکنون و در بیش از سه دهه اخیر در این کشور بر سر کار آمدند همه به فکر رسیدگی و خدمات‌رسانی به مردم به ‌ویژه مناطق محروم بوده که نگاه این دولت در این خصوص پررنگ‌تر بوده است.
رئیس دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با تقدیر از اقدام انقلابی دولت عدالت‌محور و اداره‌کل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد در ساخت و نصب این پل پیاده‌رو در مدت زمان بسیار اندک، خاطرنشان کرد: استقبال و حضور امروز مردم روستاهای این منطقه در چنین مراسمی نشان‌ دهنده اوج نیاز آن‌ها به این خدمت است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول