اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد با رفع کامل محرومیت فاصله دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به همه کارهای انجام شده در نظام مقدس اسلامی، این استان هنوز تا رفع کامل محرومیت فاصله زیادی دارد.

کهگیلویه و بویراحمد با رفع کامل محرومیت فاصله دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی یاسوج اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری در سال 73 این بوده که هنوز محرومیت بر چهره این استان باقی مانده که لازم است دست‌اندرکاران تلاش خود را برای رفع محرومیت چندین برابر کند.
اکبر نیکزاد افزود: دولت احمدی‌نژاد به اندازه همه دولت‌های انقلاب کار کرده که نمود این موضوع در همه بخش‌ها مشهود است.
وی گفت: گازرسانی به روستاهای این استان که در سال 8۴، 40 روستا بوده به 275 روستا رسیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در دولت نهم و دهم از 15 هزار واحد مسکن به 41 هزار واحد مسکونی رسیده است.
وی افزایش راه‌های روستایی آسفالت شده به ۲طول  هزار و ۲۰۰ کیلومتر را یکی از اقدامات مهم این دولت خواند و ادامه داد: تا قبل از شروع به کار این دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها 8 مرکز آموزش عالی وجود داشته اما، این رقم در حال حاضر ۳ برابر شدند.
نیکزاد تصریح کرد: دولت نهم و دهم خدمات ارزشمندی را به مردم شایسته کهگیلویه و بویراحمد داشته که افزایش مساحت کلاس‌های درس از 290 هزار مترمربع به ۲ برابر آن و افزایش تعداد دانشجویان از 17 هزار نفر به ۵۵ هزار دانشجو نمونه‌ای از تلاش‌های این دولت است.
وی اضافه کرد: دولت نهم و دولت دهم در بحث ورزش نیز کارنامه موفقی داشته است. که در این رابطه سرانه ورزشی از 168 هزار مترمربع به 581 هزار مترمربع یعنی ۴ برابر رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: این استان با رفع کامل محرومیت فاصله زیادی دارد که امیدواریم در این سفر هم مانند سفرهای قبل تصمیمات مهم و راهگشایی اتخاذ شود.
نیکزاد حضور دولت را در چهارمین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد موجب تسریع در روند پیشرفت و آبادانی این استان مستعد دانست.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول