اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خبر داد:

پیشرفت 93 درصدی تصفیه‌خانه آب سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان از پیشرفت 93 درصدی تصفیه‌خانه آب شماره 2 شهرستان سنندج خبر داد.

پیشرفت 93 درصدی تصفیه‌خانه آب سنندج
علیرضا تخت شاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این تصفیه‌خانه هم‌اکنون در مرحله پایانی قرار دارد و برای اجرای آن 138 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به ظرفیت آب این تصفیه خانه افزود: تصفیه خانه یاد شده با ظرفیت تصفیه یک‌هزار و 120 لیتر در ثانیه در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه با برآورد اولیه 150 میلیارد ریال آغاز به کار کرد و تاکنون 138 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان یادآور شد: با تلاش شبانه‌روزی و همکاری پرسنل این مجموعه و مهندسین شرکت تصفیه‌خانه آب شماره دو  تا اواسط سال 1391 در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
تخت‌شاهی تصریح کرد: روش تصفیه در این تصفیه‌خانه فیلتراسیون مستقیم و دارای سیستم ازن زنی اولیه بوده که در زمینی به مساحت 10 هکتار در حال ساخت است. 
وی بیان داشت: این پروژه در راستای تحقق اهداف شرکت در خصوص تامین، تصفیه و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای مصرف شهروندان سنندج احداث می‌شود.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: همچنین کاهش مصرف انرژی در قالب طرح آبرسانی ثقلی که بخش عمده‌ای از آب تصفیه شده در این  تصفیه‌خانه به‌صورت ثقلی به شبکه شهر سنندج منتقل می‌شود، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول