اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌‌گیرد

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد در فرودگاه یاسوج گفت: با مصوباتی که در سفر چهارم خواهیم داشت روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌گیرد.

روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج رئیس جمهور لحظاتی پیش بعد از ورود به یاسوج در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینجا دیار همت‌های بلند و اندیشه‌های پاک است.
احمدی‌نژاد افزود: کهگیلویه و بویراحمد دیار مردان و زنان مجاهد در برابر همه فاسد‌ها و قدرت‌های بزرگ است.
رئیس‌جمهور گفت: در کهگیلویه و بویراحمد چند برنامه در دستور کار داریم که وزرا به تک تک شهرها سفر می‌کنند و پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داده تا موانع برطرف شود.
وی گفت: جلسه کارگروه اشتغال در استان برگزار می‌شود و خودم نیز عرض ارادتی به مردم همه شهرستان‌های این استان خواهم داشت و روند کارها را شخصا پیگیری و مشکلات را برطرف می‌کنم.
احمدی‌نژاد ادامه داد: با علما، ایثارگران و نخبگان جلساتی را برگزار می‌کنیم و سپس جلسه هیئت دولت برای بررسی مصوبات ۳ دوره گذشته سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی گفت: در این جلسه مصوبات سه دوره سفر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و آنهایی که کار نشده تصمیمات لازم برای آنها اتخاذ می‌شود تا عملیاتی شوند و آنهایی را نیز که در مرحله آخر کار قرار دارند مورد بررسی قرار می‌دهیم تا مشکلاتشان هر چه زودتر برطرف شود.
رئیس جمهور تصریح کرد: اگر نیازهای جدیدی برای این استان احساس شود در بخش آخر جلسه دولت مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در حرکت این استان به سوی توسعه شتاب صورت گیرد.
احمدی‌نژاد از کمک به صنایع پایین دستی نفت و گاز سخن به میان آورد و گفت: از گسترش صنایع پایین دستی و پتروشیمی در بخش نفت و گاز این استان حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول