اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان خراسان رضوی:

فقر آموزشی در فناوری‌های نوین مشهود است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی گفت: فقر آموزشی در ارتباط با مبحث فناوری‌های نوین صنعت ساختمان مشهود است.

فقر آموزشی در فناوری‌های نوین مشهود است
علی بمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به مزایای استفاده از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و ضرورت به‌کارگیری آنها، فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم در این زمینه هنوز در حد مطلوب و ایده‌آل نیست.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مبحث آموزش در معرفی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان ادامه داد: نظر به جدید و گاهی ناشناخته بودن این فناوری‌ها، آموزش و اطلاع‌رسانی در زمینه معرفی، مزایای بهره‌گیری و نحوه استفاده از آنها دارای اهمیت بالایی است اما در حال حاضر شاهد کمبود اقدامات آموزشی و توجه به این مبحث هستیم.
بمانی استفاده از فناوری‌های نوین را در سال‌های اخیر با پیشرفت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر به کارگیری فناوری‌های نوین در انبوه‌سازی و اقدامات شهری با پیشرفتی در حدود 20 تا 30درصد افزایش مواجه بوده است که باز هم نیاز به افزایش آن احساس می‌شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی بارزترین مزیت استفاده از فناوری‌های جدید در ساخت و سازها را سبک‌سازی عنوان کرده و اظهار داشت: با توجه به زلزله‌خیز بودن کشور و اهمیت وزن ساختمان در آسیب‌پذیری ساختمان‌ها در برابر زلزله، سبک‌سازی ساختمان‌ها با استفاده از فناوری‌های نوین بارزترین و مهمترین مزیت و ویژگی این فناوری‌ها محسوب می‌شود.
بمانی در ارتباط با سایر مزیت‌های بکارگیری فناوری‌های نوین صنعت ساختمان اظهارداشت: سرعت در ساخت و ساز، استفاده از مصالح پیش ساخته و استاندارد و نیز فراهم کردن شرایط برای ذخیره‌سازی انرژی از ویژگی‌های استفاده از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان است.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی ضمن تاکید بر آگاهی‌های مهندسان و طراحان به تکنولوژی‌های جدید روز دنیا و نیروی کار مجرب اظهار داشت: برای خروج از روند سنتی‌سازی در کشور و همچنین حرکت به سمت صنعتی‌سازی استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان امری بدیهی و انکارناپذیر است.
بمانی خاطرنشان کرد: همچنین گروه مهندسان و طراحان از نیروی کاری ماهر و توانا استفاده کنند تا ضمن ارائه پروژه‌های با استحکام و با کیفیت، سرعت و صنعتی‌سازی نیز مورد توجه قرار گیرد.
دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در تاریخ21تا23آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول