اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان قروه؛

گرگ‌های گرسنه به یک گاوداری حمله کردند

خبرگزاری فارس: گرگ‌های گرسنه به یک گاوداری در حوالی شهر دزج از توابع شهرستان قروه حمله کردند که با مداخله پلیس ضرری متوجه این گاوداری نشد.

گرگ‌های گرسنه به یک گاوداری حمله کردند
فرمانده انتظامی شهرستان قروه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قروه در مورد جزئیات این حادثه، اظهار داشت: ساعت 23 و 30 دقیقه دیشب در پی حمله شش قلاده گرگ گرسنه به یک واحد گاوداری 40 رأسی در 500 متری شهر دزج، نگهبان این دامداری که از متواری کردن گرگ‌ها عاجز شده بود، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت.
حسین چراغی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از تماس وی دو گروه از ماموران پلیس این شهرستان به محل اعزام و با شلیک تیر هوایی گرگ‌ها را متواری کردند.
به گفته وی، با مداخله به موقع پلیس، گرگ‌ها نتوانستند خسارتی به این واحد گاوداری وارد کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه همچنین از وقوع یک سانحه رانندگی در محور قروه به همدان خبر داد و افزود: این سانحه رانندگی دو کشته و زخمی برجای گذاشته است.
به گفته چراغی، این سانحه رانندگی بین دو دستگاه تانکر نفتکش ایرانی و عراقی در کیلومتر 30 این محور روی داد که راننده خودروی عراقی در دم جان باخت و راننده دیگر نیز به دلیل شدت جراحات به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل شده است.
وی علت بروز این سانحه را انحراف به چپ خودروی عراقی عنوان کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول