اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حجت‌الاسلام ذوالقدر در نطق میان‌دستور:

مردم یک روستا‌ "العطش" ‌می‌گفتند/ وزیر می‌گوید از واردات محصولات کشاورزی بی‌خبرم

خبرگزاری فارس: نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات محصولات کشاورزی و بی‌اعتنایی به قانون پنجم توسعه در این زمینه گفت: در این زمینه به وزیر هم که می‌گوییم، ایشان می‌گوید من خبر ندارم.

مردم یک روستا‌ "العطش" ‌می‌گفتند/ وزیر می‌گوید از واردات محصولات کشاورزی بی‌خبرم
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی امروز در نطق میان‌دستور خود طی سخنانی با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت طی روزهای آینده به استان هرمزگان سفر خواهند کرد، تصریح کرد: به رئیس جمهور تذکر می‌دهم که اولاً برنامه سفر قبلی را ببینند که اغلب مصوبات آن اجرا نشده و در این سفر نیز قول‌هایی بدهند که بتوانند به آنها عمل کنند.

وی به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم که حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند و به وزارت کشور نیز در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات تذکر می‌دهم.

نماینده مردم بندرعباس همچنین افزود: از وزارت نفت برای گازرسانی به بندرعباس و برخی شهرهای دیگر استان هرمزگان تشکر می‌کنم و در عین حال از مسئولان وزارت می‌خواهم که هرچه سریعتر به بندر خمیر و قشم نیز گازرسانی کنند.

ذوالقدر در ادامه صحبت‌های خود به ورود محصولات کشاورزی خارجی به کشور نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه اعتنایی به برنامه پنجم توسعه نمی‌شود و محصولات کشاورزی هر روز از خارج از کشور وارد می‌شود، گفت: در این زمینه به وزیر هم که می‌گوییم، ایشان می‌گوید من خبر ندارم.

وی ادامه داد: به دولت تذکر می‌دهم که شاهد گرانی هستیم و کالاهای مورد نیاز کشاورزان نیز در حال گران شدن است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو نیز گفت: آقای وزیر نیرو! داد مردم در برخی روستاها برای آب بلند است و مردم در یکی از روستاهای استان هرمزگان که من از آن بازدید کردم، می‌گفتند العطش... العطش.

ذوالقدر به مشکلات برق در استان هرمزگان نیز اشاره و تصریح کرد: اگر مشکلات برق خلیج فارس حل نشود، امسال در استان هرمزگان غوغا می‌شود.

وی افزود: ما باید برای مردم محروم و مستضعفی که به ما رأی دادند فکر اساسی داشته باشیم.

این نماینده مجلس به مسئله بودجه نیز اشاره کرد و گفت: چرا لایحه را زودتر نمی‌آورند تا نمایندگان در یک وقت مناسب و خوب آنرا بررسی کنند؟
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول