اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازسازی و مقاوم سازی 406 پروژه

2400 کلاس درس در شهرستان مرند بازسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی بازسازی و مقاوم سازی 406 پروژه با 2هزار و 390 کلاس درس در شهرستان مرند خبر داد.

2400 کلاس درس در شهرستان مرند بازسازی شد
علی آذرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی در راستای اجرایی کردن سیاست‌های عدالت محور دولت خدمتگزار در بحث فضاهای آموزشی و پرورشی استان با بازسازی و مقاوم‌سازی 406 پروژه با  2 هزار و 390 کلاس درس و زیر بنای 343 هزار و 404 مترمربع و با اعتبار یک هزار و 188 میلیارد ریال در طول شش سال گذشته سعی در نهادینه کردن عدالت آموزشی کرده است.
وی افزود: احداث و بازسازی و مقاوم‌سازی 22 باب پروژه بزرگ آموزشی با 193 کلاس درس با زیر بنای 27 هزار و 708 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد تومان در شهرستان مرند از محل اعتبارات ملی و استانی در طول شش سال گذشته انجام پذیرفته است.
آذرنژاد ادامه داد: علاوه بر این پروژه‌ها، تخریب و بازسازی مدرسه 12 کلاسه فروغ مرند، تخریب و بازسازی مدرسه شش کلاسه باروج مرند،  تخریب و بازسازی مدرسه شش کلاس بناب مرند، مقاوم‌سازی دو باب مدرسه روستایی،  مقاوم سازی مدرسه 24 کلاسه سعیدی مرند، احداث شش کلاسه مسکن مهر مرند، احداث شش کلاسه شهرک ولیعصر مرند و  احداث سالن ورزشی یامچی مرند نیز با اعتبار پیش‌بینی شده 40 هزار و 317   میلیون ریال در شهرستان مرند در دست اجرا است.
وی عنوان کرد: تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان مرند با اعتبار 3 هزار و 590 میلیون ریال به ریاست آموزش و پرورش مرند از دیگر اقدامات نوسازی مدارس استان در سال جهاداقتصادی به شمار می‌رود و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی که از دیگر سیاست‌های کاری نوسازی مدارس استان به شمار می‌آید به علت احداث مدرسه 9 کلاسه روستای "گلین قیه مرند" سبب شد لوح تقدیری از طرف مشاور رئیس جمهور و رئیس مناطق محروم کشور در دور اول سفرهای استانی به این اداره کل اهداء شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول