اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را کارآمدتر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، این وزارتخانه را کارآمدتر خواهد کرد.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را کارآمدتر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، محمد‌حسین امین‌جعفری در آستانه رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش در مسیر توسعه و بالندگی فرهنگی پیشتاز است و بر این اساس تلاش می‌شود تا به نقش مدارس به عنوان کانون فرهنگی محله و محل رشد فرهنگی جامعه و بستر‌ساز آن توجه بیشتر و شایسته‌تری شود.
وی بیان کرد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش که امروز رونمایی آن انجام شد، این وزارتخانه را کارآمدتر خواهد کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه با اجرایی شدن سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش در استان‌ها نیز پویاتر عمل خواهند کرد و الزامات تحول به صورت فزاینده‌ای مورد توجه قرار خواهد گرفت،‌ عنوان کرد: تحول در آموزش و پرورش کشور به عنوان گام مبنایی برای رسیدن به افق 1404 است.
وی با اشاره به اینکه نسل‌های آینده انتظاراتی از همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دارند، افزود: این انتظار میراث آموزش و پرورش به نسل پر شعف آینده است و همه مسئولان باید به این خواسته‌ها که در راس آنها میراث شخصیتی و رشد و پرورش استعدادها است، توجه ویژه‌ای داشته باشند.
امین‌جعفری تعامل مناسب‌تر میان معلمان و دانش‌آموزان را خواستار شد و گفت: در حال حاضر فضا و شرایط تغییر یافته و آموزش و پرورش نیز در حال تحول و در حال قطع وابستگی‌های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.
وی ادامه داد: معلمان امروز ما در یک امتحان سخت به سر می‌برند که باید با تمام تلاش و کوششی که دارند و در پیش گرفتن رافت و مهربانی همچون همیشه با تربیت نسل‌های متعهد و متخصص سر فراز از این آزمون بیرون آیند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: برای پاسخ به نیازهای متعدد تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان، داشتن برنامه‌های فرهنگی الزامی است و ما همیشه برای تقویت برنامه‌های فرهنگی تاکید داشته و اطمینان داریم که دانش‌آموزان استان قم ارزش‌ها و اندیشه‌های اسلامی را پاسداری خواهند کرد و نخواهند گذاشت دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب آرمان‌های آسمانی و الهی این ملت شریف را هدف حملات خود قرار دهند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول