اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اهواز:

سهمیه سوخت حمایتی یک چهارم نیاز را پوشش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار اهواز گفت: سهمیه سوخت حمایتی اهواز یک چهارم نیاز این شهرستان را پوشش می‌دهد.

سهمیه سوخت حمایتی یک چهارم نیاز را پوشش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هدایت‌الله زارع‌زاده شامگاه دوشنبه در کمیته حمل و نقل و سوخت استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت حمایتی ۱۵۰ تومانی به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: این سهمیه حدود یک چهارم نیاز و تقاضای این شهرستان را پاسخ می‌دهد.
وی افزود: ۱۰۰ هزار لیتر از سهمیه سوخت حمایتی در سه ماهه سوم امسال در بخش پروژه‌های عمرانی به شهرهای جدید و مسکن مهر و راه و ترابری همچنین ۱۰۰ هزار لیتر دیگر نیز به شهرداری اهواز اختصاص یافته است.
به گفته وی دهیاری‌ها از سوخت حمایتی سهمیه‌ای نداشتند زیرا تا کنون درخواستی از دهیاری‌ها واصل نشده است.
وی همچنین با بیان اینکه یک سوم سهمیه حمایتی اهواز به مرحله مصرف نرسید، گفت: با وجودی که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پرداخت این مقدار از سهمیه را به معرفی شدگان تایید نکرده اما این مقدار به سهمیه اهواز برگشت داده نشد که یکی از مشکلات ماست.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح راستی آزمایی برای تعیین سهمیه سوخت حمایتی بخش کشاورزی گفت: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پرونده و سند مجازی در این راستا کشف شد که از چرخه سوخت حمایتی حذف شدند.
معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این نشست، گفت: ۱۰۳ جایگاه در استان فرآورده‌های نفتی، ۵۲ جایگاه دو منظوره (بنزین و گاز) و ۳۴ جایگاه نیز تک منظوره و سوخت سی.ان.جی عرضه می‌کنند.
علی‌اصغر کجباف والا با بیان اینکه ۶۱ جایگاه نیز در حال احداث هستند، افزود: پنج جایگاه دو منظوره و ۱۷ جایگاه نیز برای عرضه گاز پیش بینی شده‌اند.
به گفته وی ۹ جایگاه در حال احداث از این تعداد به اهواز اختصاص دارد.
وی تاکید کرد: اتمام عملیات جایگاههای در حال ساخت به تسهیلات بانکی متکی است و در صورت عدم تامین این پروژه‌ها نیمه تمام می‌ماند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول