اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان:

درب حرم امام موسی کاظم (ع) در لرستان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: درب حرم امام موسی کاظم (ع) با مشارکت این ستاد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ساخته و در محل حرم این امام بزرگوار نصب می‌شود.

درب حرم امام موسی کاظم (ع) در لرستان ساخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اصغر حقی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: برای ساخت این درب 900 میلیون ریال برآورد هزینه شده است.
وی اظهار داشت: کار ساخت این درب شهریورماه آینده به اتمام می‌رسد و طی مراسمی به شهر کاظمین عراق ارسال و در حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) نصب می‌شود.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان طی مدت فعالیت خود در استان تاکنون 11 کاروان تخصصی از جمله کارگر فنی، بنا و گچ کار را به حرمین شرفین در کربلا و نجف اعزام کرده است.
وی با بیان اینکه از سال 84 تاکنون مردم لرستان بیش از 2 میلیارد تومان به عتبات عالیات کمک کردند، اظهار داشت: این کمک‌های مردمی شامل وجه نقد، زیورآلات، سنگ، فرش، کاشی و ... است.
وی جمع‌آوری 20 میلیارد ریال نذورات و کمک‌های مردمی در قالب‌های نقدی و غیرنقدی، راه‌اندازی کاروان‌های عقیله بنی‌هاشم و رهپویان ولایت، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و اجرای طرح منزل به منزل تا را از فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات استان لرستان برشمرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول