اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور موسسه دارالمعارف الشیعی قم در نمایشگاه فرانسه

خبرگزاری فارس: موسسه دارالمعارف الشیعی و مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان قم در نمایشگاه جهان اسلام در پاریس شرکت فعال خواهد داشت.

حضور موسسه دارالمعارف الشیعی قم در نمایشگاه فرانسه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه دارالمعارف الشیعی، مدیر موسسه دارالمعارف الشیعی اظهار کرد: با دعوت اتحادیه مسلمانان اروپا از موسسه دارالمعارف الشیعی، این موسسه در اواخر آذر ماه سال جاری در نمایشگاه جهان اسلام در پاریس حضور فعال خواهد داشت و در قالب غرفه‌ای به ارائه آثار خود خواهد پرداخت.
وی ارائه تعدادی از آثار موسسه به 16 زبان و عرضه کتب و نرم افزارهای چند رسانه‌ای، تولیدات سمعی و بصری و معرفی سایت‌های علمی و اطلاع‌رسانی وابسته را از جمله فعالیت‌های این موسسه در نمایشگاه پاریس برشمرد.
آیت پیمان افزود: موسسه دارالمعارف الشیعی هفت سایت علمی و اطلاع‌رسانی را زیر پوشش دارد که بعضا به 24 زبان زنده دنیا فعالیت می‌کنند و در این سایت‌ها علاوه بر متن و ترجمه قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان، کتابخانه‌های دیجیتال و مجموعه مقالات و پایان نامه‌ها و متون برگزیده در تمام زمینه‌های عقاید، کلام، تفسیر، تاریخ، فقه، تربیت و اخلاق و خانواده و مباحث عرفان اهل بیت(ع) و مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و حقوقی در کتب تشیع ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته پایگاه اطلاع رسانی «عرفان» رتبه نخست در زمینه نشر معارف اسلامی را در میان پایگاه‌های دیگر کسب کرد.
مدیر موسسه دارالمعارف شیعی برگزاری نشست تخصصی «پیامبر رحمت و مهرورزی» را از جمله فعالیت‌های موسسه در پاریس عنوان و اظهار امیدواری کرد که این حضور در کنار فعالیت‌های دیگر مراکز که از ایران در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، بتواند با ایجاد ارتباط و تعامل با مسلمانان شرکت کننده در معرفی مکتب حیات بخش تشیع موثر واقع شود.
وی در پایان اظهار کرد: علاوه بر موسسه دارالمعارف شیعی قم، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز به نمایشگاه جهان اسلام دعوت شده‌اند که یقینا حضور پر ثمری خواهند داشت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول